2017-02-01

Katonai szolgálat - letelt egy év

Tavaly pont ezen a napon történt, hogy Lee Seung Gi megkezdte katonai szolgálatát. Egy év telt el azóta. Eleinte úgy gondoltam, ez az időszak nem kecsegtet majd túl sok hírrel, csak némi kiszivárgott információ jut el hozzánk, rajongókhoz, de kész voltam, hogy mindezt Veletek is megosszam. Legnagyobb örömömre nagyot tévedtem, nem hittem, hogy alig lesz olyan hét, amikor ne hallanánk valamit kedvencünkről.
Nyomon követhettük a bevonulás pillanatait,



láthattunk róla képeket kiskatonaként, az alapkiképzés után, olvashattuk nekünk, a rajongóknak szóló leveleit (1), (2), hírt kaptunk az ejtőernyős kiképzéséről, és sok bajtársa, vagy aki csak látta szolgálat közben, megosztotta az élményt az internet különböző oldalain. Ezek a kis élménybeszámolók egyben közösek: szinte kivétel nélkül mindben arról olvashatunk, hogy Seung Gi milyen jóképű, jobban néz ki a valóságban, mint a képeken, mennyire közvetlen, barátságos, szorgos és alapos a feladatait illetően, nem vár el különleges bánásmódot... Szerintem nem is olvastam egyetlen negatív megjegyzést sem, pedig higgyétek el, ő sem tökéletes.

Majd márciusban - jól emlékszem arra a napra - újabb dalt írhattunk fel a kedvenceink közé, végre meghallgathattuk a 그런 사람-t, Meet someone like me-t.

A nyár folyamán visszakaptunk valamennyit az énekes Lee Seung Giből, himnuszt énekelt a háborús hősök emléknapján,


és megtudtuk, hogy az októberi katonai fesztivál kulcsfigurája lett,


énekelt, műsort vezetett, cserepeket tört. Az a néhány nap nemcsak neki, hanem nekem és valamennyi rajongónak sok munkát jelentett, de én élveztem minden percét, hisz őt láthattam, őt hallhattam közben. A  témával kapcsolatos bejegyzések: itt.

Azóta tehetségével és énekhangjával több más műsorhoz is hozzájárult, legutóbb január 12-én.

Még hátravan 271 nap. Tavaly ilyenkor nagyon-nagyon távolinak tűnt 2017.10.31. és most sem jön el egyik napról a másikra, de napról napra közeledünk a nagy dátum felé. Hogy mi lesz utána? Talán korai még erről beszélni, de abban biztosak lehetünk, hogy vár ránk egy remek film, a GoongHap, és nagyon bízom benne, hogy még idén hallhatunk új dal(oka)t Seung Gitől. Kitartást mindenkinek addig is, de legfőképpen a mi Lee Seung Ginknek! Fighting! 이승기~ 화이팅~ ^^

4 megjegyzés:

  1. Szia Kati:nagyon jó kis összefoglalót készítettél.Nekem is emlékezetes marad Seunggi katonai szolgálata.Szerencsém volt Őt élőben látni a katona fesztiválon október 3-án.Életen soha el nem felejthető emléke marad,és élőben tényleg szebb,de nem csak nekem.Köszi az összefoglalót. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól összefoglaltad Kati ezt az elmúlt évet. Valóban, ma egy éve az örökkévalóságnak tünt az előttünk álló 638 nap. Ha nem is gyorsan telt el, de az ebben a blogban rendszeresen megjelenő híreknek és dalfordításoknak köszönhetően nem éreztük annyira elviselhetetlennek a hiányát. Fogynak a napok, és mi szeretettel várjuk vissza! Fighting!

    VálaszTörlés
  3. Szia Kati! Köszönöm,hogy emlékeztettél ezzel a frappáns összefoglalóval. Hamar elszállt ez az egy év, hála annak a sok információnak,amit felkutattál és megosztottál velünk.S ma újra lapozhattunk a naptárban is! Egy hónappal ismét kevesebb!
    Nagyon remélem,hogy még ebben az évben hallhatunk új dalt is, s talán a filmet is megosztják velünk. De ne legyek telhetetlen.
    Erőt,kitartást Seung Gi! Magunknak meg türelmet!

    VálaszTörlés
  4. Örömmel olvasom, hogy sikere van az fenti bejegyzésnek is, pedig ez csak egy gyors áttekintő, igyekeztem a lényegesebb eseményeket kiragadni, de nekem így is nagyon érdekes volt az elmúlt év hírei közt böngészni. Egy újabb nappal kerültünk közelebb a bűvös dátumhoz...

    VálaszTörlés