2023-11-11

Interjú Malajziából

Mint ismert, múlt hétvégén, november 4-én Lee Seung Gi Malajziába vett részt a ONE TV rendezésében egy eseményen, amely a ONEderfulday with Lee Seung Gi nevet viselte, ahol többek között a Because you are my woman kíséret nélküli előadásával szórakoztatta a megjelenteket.



Az esemény előtt néhány sajtóképviselő interjút készíthetett Lee Seung Givel, az alábbi bejegyzésben a Hype által közölt beszélgetést fordítottam le:

Üdv újra Malajziában! Hogy érzed magad, hogy ilyen hamar visszatértél?

Először is szeretem Malajziát! A korábbi ázsiai turném során találkozhattam és beszélhettem a rajongóimmal és a reakciójukat látva rájöttem, hogy ez nagyon boldoggá tesz engem. Ezért amikor a ONE TV lehetőséget adott arra, hogy visszajöjjek, annak a tudatában ragadtam meg, hogy újra találkozhatom a rajongóimmal. Remélem, lesz még több lehetőségem, hogy gyakrabban jöhessek.

Az ország mely részét élvezed a legjobban a rajongóidon kívül?

Minden alkalommal, amikor Malajziába jövök, sült rizst és satay-t eszem. Habár a satay más országokban is elérhető, szerintem a malajziai satay a legfinomabb. Nincs ilyen fajta étel Dél-Koreában, ezért szeretnék bemutatni néhány helyi maláj ételt a rajongóimnak. Személyesen még csak Kuala Lumpurban jártam, de észrevettem, hogy itt, Malajziában sok szép természeti táj és hely van, ahol lehet pihenni, ezért ha lehet, szeretném felfedezni.

Ha választanod kellene a színészkedés és éneklés között, melyiket választanád?

Ez nehéz! Mindkettőt csinálnom kell, így továbbra is lesz bevételem. (nevet) De ha választanom kellene egyet a kettő közül, az éneklést választanám, így kiélhetem a fantáziámat K-pop idolként.

Van egy olyan szerep, amelyet keresel? Vagy egy olyan, amitől távol maradnál?

Nincs egy olyan meghatározott karakter vagy szerep, amelyet választanék, ameddig egy olyan karakterről vagy történetről van szó, amit megértek, benne vagyok. Bár egyszer egy rendező egy olyan idol szerepét ajánlotta, aki táncol. Sajnos nem hiszem, hogy megvan ahhoz a képességem, hogy meggyőzően alakítsam, ezért elutasítottam a szerepet.

Színészként melyik az a pillanat, amelyre a legbüszkébb vagy?

Színészként a legnagyobb fordulópontot az jelentette, amikor a The King 2 Hearts-ben szerepeltem és ez a dráma ébresztett rá, hogy nagyobb álmom van színészként. De visszatekintve, mivel már 20 éve aktív vagyok, minden évben van valami értékes, ezért nehéz csak egyetlen pillanatot kiválasztani. Ha mégis választanom kellene, az lenne, amikor megkaptam az első Nagydíjat, miután visszatértem a szórakoztatóiparba a katonai szolgálat után, mert aggódtam azon, hogy a katonaság után is képes leszek-e folytatni az utam előadóként.

Egy új projekt elvállalásakor általában milyen kihívásokkal szembesülsz?

Egy album vagy projekt esetében a legnehezebb a kreatív nézőpont, mert nincs határozott válasz a kreativitásra. Minden albumom vagy drámán esetében mindig ott az aggodalom, hogy nem leszek képes meghozni a helyes döntést. Még ha azt hiszem is, hogy jó döntést hoztam, mindig lesznek kételyek.

Mivel közeleg a karácsony, szeretnénk tudni, mi volt a legjobb ajándék, amit kaptál és mi volt a legjobb ajándék, amelyet valakinek adtál?

Minden karácsonykor mindenféle nagyszerű ajándékot kapok a rajongóimtól és mindegyik értékes számomra. Ami engem illet, olyan vagyok, aki nem igazán ünnepel eseményeket vagy különleges alkalmakat, az egyetlen, amire figyelmet fordítok, az a szülinapok, ezért nem volt lehetőségem sok ajándékot adni. Ezért nem tudom felidézni, mi volt a legjobb ajándék, amit adtam. De talán a legjobb, amit adtam, hogy meghívtam őket egy finom ételre.

Ha visszatekintesz az elmúlt évre, mi a három legjobb emléked 2023-ból?

Az első az ázsiai turné, ami nagyon szórakoztató volt. A következő a számomra legfontosabb esemény, a házasságom. És végül idén létre tudtam hozni a saját cégem. Már nemcsak egy előadó vagyok, hanem nekikezdtem a szerepemnek, mint a cég vezetője, ami hatalmas fordulópontot jelent az életemben. Remélem, a következő 10 évben a cég növekedésére koncentrálhatok.

Mik a terveid 2024-re?

A következő évben jön ki egy új film, az About Family. Ami a drámát illeti, kaptam már néhány dráma forgatókönyvet, de még mérlegelem, hogy melyiket választom.

 


--------------------
Angol fordítás: Hype
Képek: Human Made IG, Hybe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése