2024-05-12

Heti összefoglaló - 19. hét

BPM Entertainment
Profilkép fotózás videója + egy rövid interjú:


Jó napot kívánok! A dél-koreai szórakoztatóiparban 21 éves karrierrel rendelkező Lee Seung Gi vagyok. Ma egy profilkép fotózás miatt vagyok itt, mivel nemrégiben csatlakoztam a BPM-hez, ami debütálásom óta egy jelentős változást jelez az ügynökségemben. A debütálásom óta szinte első alkalom, hogy először egy elegáns öltönyös megjelenést akartam. Azt gondoltam, ezt határzottan ki akarom próbálni és elkészíteni a képeket. Aztán a fehér öltözetet választottam, amit most is viselek, a kényelem miatt és hogy változatos kifejezéseket mutassak mindenkinek. Különösen izgatott vagyok a rajongókkal való több kommunikáció előrejelzése miatt. és hogy több tevékenységben vehessek részt, miközben együtt dolgozom a BPM-mel. Nagyon izgatott vagyok. Köszönöm a támogatást és remélem, továbbra is figyelni fogtok rám. Köszönöm!

Képek a Naveren:



és az IG-n:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése