2019-09-22

Vagabond interjú 2.

Több interjú is készült az elmúlt időszakban a Vagabond két főszereplőjével, Lee Seung Givel és Suzyval. Három videós interjút néhány nappal ezelőtt már magyar fordítással együtt megmutattam, most egy másik interjút hoztam el nektek. A szöveg ezúttal is a videó alatt olvasható.




LSG: Most nem színész vagyok. Jenga játékos vagyok.
S: Teljesen hozzáértél.
LSG: Jó választás... Egy pillanat, hozzá szabad érni kettőhöz?

LSG+S: Jó napot!
LSG: Netflix és a The Swoon rajongói. A Vagabondból Lee Seung Gi vagyok.
S: Suzy vagyok. Jengát fogunk játszani, miközben válaszolunk a kérdésekre.
LSG: Számunkra ez az első. Nézzék és találják ki, ki lesz a nyertes.

LSG+S: Kő-papír-olló.
S: Ez nem olyan fontos, de...
LSG: Jó vagy benne?
S: Igen, nagyon jó vagyok benne.
LSG: Oh. Akkor kezdjek én? OK.
LSG+S: Kő-papír-olló.
LSG: Nem vagyok túl jó az ilyen játékokban. Mi a nyertes díja?
S: Ajándékkártya 3 hónap Netflix előfizetésre. 5 ajándékkártya.
LSG: Ah, 5?
S: Ez nehéz lesz.
LSG: Mit mondtál? Amikor próbálok kiválasztani egy darabot, olyanokat mond, mint hogy ez nehéz lesz. Folyamatosan megzavar.
K: Mi változott Suzyban, mióta utoljára együtt dolgoztatok?
LSG: Csinosabb lett. Ráadásul jobb a színjátszásban is. Nem könnyű újra együtt játszani.
S: Igen, nem az.
LSG: Kíváncsi vagyok, ki játszott volna a Vagabondban, ha nem Suzy. Sokat gondolkodtam ezen. Nem vagyok ellenfél a számára. Láttátok, ugye? Csak egy érintéssel.
K: A partnered mikor a legmenőbb?
S: Amikor látom, hogy belemerül a színjátékba, akkor menőnek tartom. De most nagyon nem menő.
LSG: Most nem színész vagyok. Jenga játékos vagyok.
S: Oh, igazán?
K: Americano vagy latte?
LSG: Nekem americano. Azelőtt kivette, mielőtt feltettétek volna a kérdést.
S: Oh, a kérdés.
LSG: Tedd vissza!
K: Ha csak egyetlen fajta ételt ehetnél hátralévő életedben?
S: Csak egyetlen fajtát? Rament.
K: Ha más korban élhetnél, mikor lenne?
S: Ez nehéz.
LSG: Miért tűnnek a nekem szóló kérdések nehezebbnek? Az övé a kedvenc ételéről szólt. Oh, nem!
K: Azt kell kivenned.
S: Teljesen hozzáértél.
LSG: Ah, ez... Ez a Netflix Jenga különös.
S: Összeragadnak.
LSG: Hova szeretnék időutazni? Valójában szeretem a jelent. Várjunk, mi is volt a kérdés? Igen, valójában a legjobban a jelent kedvelem, de ha választanom kellene, az a Csoszon kor lenne.
S: Hadd segítsek. Így.
LSG: Megvan. Megvan.
S: Észrevettem egy nagyon könnyűt.
LSG: Tegyük a játékot szórakoztatóvá.
K: Van olyan idegen nyelv, amit szeretnél megtanulni?
S: Én? Hm. Francia.
K: A partnered hagyományos hanbokban vagy modern ruhákban néz ki jobban?
LSG: Elnézést? Mit mondtál? Láttam Suzy-t hagyományos hanbokban...
S: Igen, a Gu Gamily Book-ban.
LSG: és modern ruhákban is. Mindenben csinos, de én a modern ruhákat választom.
S: A modern ruhákat.
LSG: Miért nem mozdul meg?
S: Rosszat választottál.
LSG: Nem jó a választásom. Ki fogom tudni venni? Ha kihúzom, le fog dőlni.
S: Igen, le fog.
LSG: Így érzem.
S: Nem fog működni.
K: Csípős vagy édes?
LSG: Csípős.
S: Mit teszel?
LSG: Megvan.
K: Hogy töltődsz fel, amikor fáradt vagy?
S: OK. Hoppá, hozzáértem.
LSG: Hozzáértél. Hozzáértél. Láttam. Láttam.
S: Mert hosszúak az ujjaim. Szeretek hazamenni és inni. Az pihentető, vagy a kutyámmal...
LSG: Amennyire tudom, őt választották a legjobb reklámmodellnek... Egy pillanat, hozzá szabad érni kettőhöz? Ez...
S: Az a bal kezem volt. OK, OK.
LSG: Miért ezt fogod meg? Profi.
S: Néha szeretek elmenni autózni pihenésként.
K: Melyik volt életed legszerencsésebb pillanata?
S: Hozzáértél. Miért ahhoz értél hozzá? Nem értem.
LSG: Mit mondtál? Lehet, hogy ez a játék utolsó kérdése, ezért őszintén válaszolok.
S: Üres a fejed, ugye?
LSG: Igen, a gondolatra, hogy végeztem. Szerencsésnek érzem magam, hogy megkaptam a Vagabondban Cha Dalgun szerepét és hogy Suzy játszotta Go Haeri szerepét. Úgy érzem, ez volt életem legszerencsésebb pillanata. És jól küzdöttem, de szerintem számomra ennyi volt.
S: Miért értél hozzá?
LSG: Lenyűgöző lenne, ha mégis kihúznám.
S: Az lenne.
LSG: Nem mozdul.
S: Nem? De hogy őszinte legyek, ez nagyon lehetetlen. A versenyképességről beszélve, most nagyon olyan, mint Dalgun.
LSG: Én csak ezzel a DNS-sel...
S: Vakmerő.
LSG: születtem.
S: Ő Seunggi oppa, aki bármit is csinál, minden tőle telhetőt megtesz.
LSG: Tényleg ki akartam húzni. Tehát az ajándékkártyákat kapja...
S: Ajándékkártyák.
LSG: Suzy! Örülsz?
S: Igen.
LSG: Gratulálok.
S: Köszönöm.
LSG: Mindenki, találkozunk a Vagabondban a Netflixen.
LSG+S: Találkozunk a Netflixen.

---------------------------
A fordítás a YT videó angol fordítása alapján készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése