2021-01-05

"Leeseunggi X Leeminhofilm"

Valami készült... és holnap megláthatjuk.
 

 
Ma Lee Seung Gi egy videót posztolt az Instagramjára, amelyben épp videóhívást folytat Lee Min Hoval. Még nagyobb meglepetés, hogy a videóhoz angol felirat is járt, így pontosan tudni, miről is volt szó:


LMH: Seung Gi~
LSG: Ah!!
LMH: Mit csinálsz?
LSG: A szövegkönyvet próbáltam olvasni, de nem tudtam koncentrálni, ezért... Oh, amúgy elkezdted a saját csatornádat, a LMH filmet a YT-on, ugye? Megnéztem az összes videódat.
LMH: Megnézted?
LSG: Igen, és azon gondolkodtam, az új albumomnak, ami megjelent és ha van időd... Tudod... Találkoznunk kellene és...
LMH: Telefonálok.
LSG: Ki az?
LMH: Az anyukám.
LSG: Oh, anyukád. Azt terveztem, hogy megkérdezlek, miért nem készítünk néhány videót együtt?
LMH: Biztosan meghallgatom az összes dalod, mielőtt találkozunk.
LSG: Persze, majd hívlak.
LMH: Oké, oké. Szia!


Ugye tudjátok a dolgotokat? Holnap, január 6-án (az nem derült ki, mely időpontban) fel kell keresni Lee Min Ho YT csatornáját és megnézhetjük, mit hoztak össze ezek ketten. Belenéztem én is az eddigi videókba, kíváncsi vagyok.


----------------------------------
Videó: leeseunggi.official

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése