2021-09-14

Felirat - Famous Princesses, 23. rész

Nem kifogásnak szánom...
A 21. és 22. rész között a szokásoshoz képest rövidebb idő telt el, és nem így terveztem, de a 22. és a 23. között éppen hogy sokat kellett várni. Szerettem volna jobban kihasználni a nyarat, de gyorsabban eltelt a szabadság és utána bele kellett vetnem magam a munkába. A tanév eleji hajtás letudva, úgyhogy nem tétlenkedtem, igyekeztem minél előbb befejezni a 23. rész fordítását.
 
Újabb rész a Na család mindennapjaival és a lányok élete is folyamatosan, részről részre alakul. Mit gondoltok, Deokchill egyenesbe tud jönni és újra rátalál a szerelem? Seolchill képes lesz csupán barátként tekinteni Ilhanra, vagy épp máshogy alakul majd kettejük kapcsolata? Michill körül megszűnnek valaha a problémák? És Ttengchill boldog házasságban élhet hamarosan? A lányok mellett - a lovagjaikon túl - ne feledkezzünk meg a többi szereplőről se, mindig vicces figyelni Taeja anyja és a házmester kettősét, és én személy szerint a nagyit is kedvelem. Remélem, mindenki megtalálja/megtalálta a sorozatban a számára szimpatikus szereplőket.

A 23. rész videós elérhetősége és a felirat alább található:

Famous Princesses, 23. rész

Folytatása következik!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése