2022-12-30

Lee Seung Gi üzenete az Instagramon - 22.12.29.

A tegnapi nap folyamán újabb Insta üzenetet kaptunk Lee Seung Gitől, illetve a (koreai) sajtóban is olvashattuk a hírt, miszerint az énekes 2 milliárd wont adományozott a Szöuli Nemzeti Egyetem Gyermekkórháza számára.


Végre van angol fordítás, így én se késlekedem tovább a hír közvetítésével.

"Mióta visszakaptam, ezt a pénzt valami jelentőségteljes dologra akartam fordítani. Személyesen mentem el a helyszínre és a saját szememmel láttam a rossz körülményeket. Ezért döntöttem a Szöuli Nemzeti Egyetem Gyermekkórháza mellett.

Hét gyereket és gondviselőjüket, vagyis 14 embert egyetlen kórházi szobában látni, ahogy a reménybe kapaszkodnak és harcolnak a betegségek ellen, egy olyan látvány, amit nem tudok elfelejteni. Jelenleg hazafelé tartok, miután nemrég 2 milliárd wont adományoztam a részükre.

A Szöuli Nemzeti Egyetem Gyermekkórháza Dél-Korea elsőként alapított gyermekkórháza. Remélem, ez az adomány némi vigaszt nyújt a beteg gyerekeknek és családjuknak, és remélem, felülkerekednek a betegségen egy jobb környezetben és visszatérhetnek a hétköznapi életükhöz.

A következő évben folytatom a jótékonykodást.

Újra elmegyek különböző helyekre és ezt a pénzt jelentőségteljesen használom. Imádkozom, hogy mindenkinek jól érjen véget ez az év és hogy az új évben csak jó dolgok történjenek.

Köszönöm."

Lee Seung Gi már korábban is támogatta az intézményt, 2019-es adományát a betegek kezeléséhez szükséges eszközök beszerzésére fordították. Az intézmény vezetője most eképpen nyilatkozott:

"Hálásak vagyunk, amiért alaposan figyelembe vette a létesítményben fennálló nehézségeket és a döntéséért. Orvosi szakemberként mondhatom, ez hatalmas segítség. A Szöuli Nemzeti Egyetem Kórházának minden alkalmazottja együtt dolgozik azért, hogy ne csak a gyerekeket kezelje, hanem segítse az általános fejlődésük és családjuk életminőségét is javítsa."


Ezzel együtt a Human Made Instagramján is hírek érkeztek, ahol az adományozáson túl arról olvashattunk, hogy Lee Seung Gi életében a Human Made kötelékében egy új fejezet kezdődik.

"Jó napot, itt a Human Made.

Lee Seung Gi úgy döntött, a jövöbeli munkáját az egyszemélyes ügynökségnél, a Human Made-nél folytatja. Őszintén örülünk neki, hogy az új kezdetről szóló hírt közvetíthetjük.

Lee Seung Gi új kezdetéhez a Human Made teljes támogatást nyújt.

Továbbá szeretnénk tájékoztatni, hogy Lee Seung Gi jelentős szeretetet mutatott a Szöuli Nemzeti Egyetem Gyermekkórháza irányába a gyerekek egészséges jövője érdekében.

Az "embereknek emberek által" küldetésnek megfelelően a Human Made és Lee Seung Gi jó munkát ígérnek mindenkinek.

Köszönöm."

----------------------------
Angol ford.: Soompi, Soompi
Képek: byhumanmade IG, leeseunggi.official IG

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése