2022-12-30

Felirat - Stopping on the road once in a while, 8. rész

Hardsub nélküli videóval frissítve! - 23.01.02.

Emlékeztek még arra, hogy márciusban Lee Seung Gi vendégszerepelt Lee Sun Hee műsorában a Stopping on the road once in a while-ban? Ez egy kedves és egyszerű műsor, amely bárkit a képernyő elég szegezhet. És ha Lee Seung Gi is benne van, szinte kötelező megnézni minden rajongó számára. Ezt teszem most könnyebbé mindenki számára a frissen elkészült magyar felirattal. Ez az én év végi meglepetésem a blog látogatói, Lee Seung Gi rajongói számára.


Magáról a műsorról keveset tudok. Lee Sun Hee és Lee Keum Hee 12 részen keresztül látogattak el Korea jelentős, festői városaiba bemutatva azok szépségét, a KBS 2-n futott show-t a háttérben játszott dalok színesítették. Ennek a műsornak 8. részét Mokpoban forgatták, amikor Lee Seung Gi vendégként csatlakozott a hölgyekhez.

A részben több dal részlete is felcsendül, ezek közül hadd emeljem ki az alábbiakat, amelyeket a címre kattintva magyar felirattal is elérhettek:

A felirat elkészítésében ezúttal Detti segítségére számíthattam, aki kérésemre nagyon ügyesen elkészítette az angol hardsub alapján az időzítést. Ezúton is köszönöm a munkáját!
A videót sajnos csak hardsubos változatban tudtam felkutatni, felirat nélküli verziót már nem tudtam lementeni. De ha esetleg valakinek meglenne felirat nélkül, szívesen fogadnám a fájlt és megosztanám másokkal is. Az angol feliratot igyekeztem kitakarni, de olykor látszódik, egy-két helyen picit zavaró. Elnézést kérek ezért.

Update! Megkaptam a hardsub nélküli videót, úgyhogy cseréltem a videót!

A videót és feliratot az alábbi Drive linken éritek el. A felirat .ass formátumban van.

Remélem, sikerül ezzel a kis meglepetéssel örömet szereznem néhányotoknak! Mindenkinek jó szórakozást hozzá!

----------------------------
Videó és angol felirat: KissTVShow

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése