2024-07-07

Heti összefoglaló - 26-27. hét

LSG IG Story
A UPICK szavazásán a rajongók Lee Seung Git választottál meg a legjobb koreai énekesnek, ezzel pedig megnyerte a díjat, amelynek értelmében a Times Square kivetítőjén egy napig Lee Seung Gi reklámvideó látható.

UPICK
Videós köszönet: https://youtu.be/B892Yo00gNM
"Helló! LSG vagyok. Hallottam az örömhírt, hogy ez alkalommal én nyertem el az első helyet a UPICK által szervezett legjobb koreai énekes szavazáson. Köszönöm a szeretett rajongói klubomnak, az Aireneknek, hogy szavaztak. Köszönöm, hogy megnyertem ezt a szavazást. Izgatottan hallottam, hogy a reklámfilm valahol a Times Square-en jelenik meg New Yorkban, ahol még sosem jártam. Még egyszer nagyon köszönöm  az Aireneknek, hogy szvaaztak. Idén van a 20. évfordulóm, és bár ez hosszú időnek számít, úgy hiszem, még nem elég és még hosszú út áll előttem. A rajongóimnak, az Aireneknek, akik mellettem álltak az elmúlt 20 évben köszönöm, hogy mindig erős támogatóim és remélem, továbbra is együtt leszünk a jövőben. Egy új albummal készülök idén, és egy nagyszerű dallal térek vissza, ezért hálás lennék, ha rajtam tartanátok a szemetek és a végsőkig támogatnátok. Legyetek mindig boldogok és még egyszer köszönöm."

Klíma konferencia
A klímaváltozás elleni küzdelem nagyköveteként Lee Seung Gi idén is részt vett a szervezet Szöulban rendezett nemzetközi konferenciáján, ahol fel is szólalt.
Lee Seung Gi előadásából részletek: https://youtu.be/sN-8oIWJWX8?t=27

Egyéb
A BPM egyik énekesének BE'O-nak a héten jött ki az új dala klippel együtt, amelynek végén, 3:14-től Lee Seung Gi is szerepel: https://youtu.be/JGqSEM9-LWM

#UPICK #szavazás #TimesSquare #fordítás
#klímaváltozás #konferencia
#MV #vendégszereplés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése