2017-03-24

17.03.24. - West Sea Defense Day

Dél-Koreában a Daejeon Nemzeti Temetőben ma megemlékezést tartottak "West Sea Defense Day" elnevezéssel, amelyet magyarra kb. Nyugati-tenger védelmi napnak lehetne fordítani. Az eseményt idén rendezték meg második alkalommal, amelyet az északi háborús fenyegetések áldozatainak emlékére, a 2002-ben Yeonpyeongnál (ld. térkép) elesettek, valamint a 2010-ben a szigetnél lebombázott hadihajó 46 halottjának emlékére rendeznek meg minden év márciusának 4. péntekjén.


Az esemény a Lee Seung Gi rajongók figyelmét sem kerülhette el, ugyanis kedvencünket felkérték, hogy vállaljon aktív szerepet a műsorban.





A KBS1 és az MBC csatornák által is közvetített megemlékezésen Lee Seung Gi és Eun Ga Eun énekesnő vezetésével a Gyeryong gyermekkórussal és a Daejeon kórussal kiegészülve a Mi Dél-Koreánk című dalt adták elő.





További képek például itt, itt és itt.

A megemlékezésről több hírműsor is beszámolt, mint a Channel A, a Naver TV és az Arirang TV (habár ez utóbbi angol nyelvű, de LSG-t pont nem mutatták...) De a jelenlévők nagyon is imádták. Figyeljétek a hölgyet, mennyire próbált jó helyre kerülni, nem úgy tűnt, hogy érdekli, hogy gyerekek vannak körülötte.



---------------------
Forrás:
KBS World Radio
tryp96.wordpress.com

Képek:
tryp96.wordpress.com
Naver News

4 megjegyzés:

  1. Szia Kati.!Már nagyon vártuk az új híreket kedvencünkről.Én megnéztem élőben az emlékműsort.Nagyon szép megemlékezés.A műsor elején ugyan az a dal szólal meg mint amelyet Seunggi énekelt az emlékezés napján.Gyönyörűen énekelte ezt a dalt,jó volt az összhatás,szép hangja van a hölgynek is.Ma már többször meghallgattam,annyira szép.Jól néz ki kedvencünk,nagyon sármos.A megemlékezés helyszíne egy kicsit felelevenítette a katona fesztivál helyszínét és.A videó a hölgyről:hahaha,lehet engem sem érdekelt volna a sok gyerek,ők úgy is együtt voltak vele.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a héten nem volt időm elmerülni a részletekben, így nem is tudatosult bennem, hogy pontosan mikor is van a megemlékezés, de ha tisztában lettem volna vele, akkor sem lettem volna képes olyan korán felkelni. Vagy későn feküdni. A lényeget így is láthattam. Élőben nézni azért mégis más, jó, hogy Te ennek az élményét is átélhetted.

      Törlés
  2. Nagyon jó volt látni, hallani kedvencünket. Megbecsült és népszerű művész a társadalomban és a hadseregben is, ezt látjuk az ünnepi felkérésekből.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, bizony. És az internetnek hála mi is értesülhetünk minden fontosabb eseményről. Nem is tudom, mit csinálnánk, ha nem a 21. században élnénk!?

      Törlés