2017-03-12

Szavazás és vallomás

Ahogy azt két napja beharangoztam, jövő héten kerülne sor az 50. magyar dalfordításra. Gondoltam, ez egy remek alkalom, hogy hosszú idő után újra bevonjam az olvasókat a dal kiválasztásába. Sajnos nem az elképzeléseim szerint történt mindez. Tudom, nekem sem az utolsó előtti pillanatban kellett volna előállnom az ötlettel, de reménykedtem benne, hogy azért pár dal összejön, amiből már lehet válogatni.


Aki már több mint egy éve követi a blogot, vagy visszaolvasta a korábbi bejegyzéseket, tudhatja, hogy korábban volt már pár szavazás, akkor én határoztam meg a három versenyzőt. Sajnos az aktivitás hiánya akkor is megmutatkozott, 3-4 szavazatnál nem érkezett több, emiatt nem is erőltettem a dolgot, úgy tűnt, nincs túl nagy érdeklődés.

Most szerettem volna szabadabbá tenni a választást azáltal, hogy csak a blog olvasói által javasolt dalokat szavaztatok meg. Abban reménykedtem, ennek jobban fogtok örülni. Az eredményt Ti is láthatjátok, 3 személy állt elő ötlettel. Ez számomra csalódás. Csak találgatni tudok az okokat illetően. Tudom, rövid volt a határidő, de a bejegyzés közzététele óta mostanáig 35 megtekintés volt...

Annyi biztos, hogy most át  kell gondolnom a dolgokat, szükség van-e arra, amit csinálok. Már tudom is a választ: néhányan nagyon örülnek neki, hogy szinte minden héten meglepem őket, megleplek Titeket egy-egy dal magyar feliratával, és én már az elején elhatároztam, hogy ha csak pár rajongó kedvéért is csinálom, folytatni fogom.

Ennyit a vallomásról, lássuk akkor a szavazást!

Tehát van 3 rajongó és 4 dal. Mikaz, Csilla, Gabóci, nagyon köszönöm, hogy Ti aktívan részt vesztek a blog életében, sok bejegyzéshez fűztök kommentet, vagy egy-egy köszönömöt. Mindig jól esik olvasni a visszajelzéseteket, és most is számíthattam Rátok. (A hozzászólások tekintetében meg kell még említenem Zsuzsianyut és egy (vagy akár több?) névtelen felhasználót is. Köszönöm a Ti aktivitásotok is.)

Miből is válogathattok, mint 50.-ként lefordítandó dal?

Első jelöltünk a Gu Family Book egyik csodálatos betétdala, a Last Word, amit nagyon-nagyon kedvelek én is.
A második jelöltet evezhetjük a 1N2D című műsor nem hivatalos himnuszának, a legkedvencebb dalaim egyike, amit bármikor szívesen hallgatok, a Let's go for a journey.
Ha rugalmasan kezelném az általam kijelölt szabályokat, akkor Csilla másik javaslatát, a Don't worry dear-t kiáltanám ki a harmadik jelöltnek, de nyomós okom van rá, hogy miért is nem teszem ezt.
Ennek okán a harmadik jelölt lényegében sokkal korábban érkezett egy kérés formájában, és habár a szavazásra bocsátást egy kissé határidőn túl kapta meg, de ilyen szűkös lista mellett belefér, hogy az Encore legyen az az első albumról.

A döntés a Tiétek, a három dal közül válasszatok egyet, értelemszerűen, amelyik a legtöbb szavazatot kapja, azt fordítom le a jövő hétvégére. Hogy nekem is legyen időm a fordításra, most is rövid határidőt vagyok kénytelen megszabni, március 15. délelőtt 10 óráig várom a szavazatokat. Szavazni fent, a jobb oldali sávban lehet.

Valamint úgy döntöttem, kikérdezem a külföldi rajongók véleményét is, ők a facebook-on közzétett angol nyelvű bejegyzés alatt választhatnak a három jelölt közül.

2 megjegyzés:

  1. Helló Kati!Remélem nem tervezed hogy befejezed a blogod?!Ezt a csalódást én is megtapasztaltam a Seungginek küldött csomag előkészítésekor,nagyon kevés aktivitást tapasztaltam.De ha már belefogtam mindenképp végig kellett csinálnom és ezúton is köszönöm annak a pár embernek akik részt vettek benne.Én elejétől lelkes olvasód vagyok hiszen a nyelvi nehézségek miatt sajnos lemaradtam volna Seunggi gyönyörü dalainak megértéséről.Visszatérve az aktivitásra én sem értem hogy mi az oka annak hogy nem merik kinyilvánítani a véleményüket?Az általam alapított csoport zárt és csak a tagok láthatják mit írunk és még így is kevés a "tetszik".Hétről hétre megosztjuk a lefordított dalokat és sajnálom hogy ilyen kevesen olvassák a blogodat.Sok munkád van benne a mi nem kis örömünkre,mindig jól utánajársz az aktuálisan fordított daloknak és így kapunk jó információkat.Nehogy abbahagyd!Én számítok a jövőben is ŕád hiszen a Seunggi szeretetünk továbbra is megmarad.Kitartást kívánok a továbbiakhoz😊Hallgasd meg a Smile boy-t:Mottó:"Légy erős,légy bátor,meg tudod csinálni!"✌👏❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csilla, köszönöm a szavaid. Az utolsó mondatot telibe talált, meg is hallgattam a Smile Boy-t.
      Igen, meginogtam, de még ha csak pár ember kedvéért, de folytatom. Azért többen is látogatják a blogot, a számok erről tanúskodnak, habár nem szokásom a statisztikát vizsgálgatni, de a napokban többször is ránéztem. Nekem nem baj, ha nem mindenki akar hozzászólni, de azok számára mondom, akik rejtve akarnak maradni, a névtelen hozzászólásra is lehetőség van, vagy a szavazásnál én sem látok többet, mint más olvasók, vagyis én is csak azt tudom, hogy hányan és mire szavaztak. Az oldal névtelen látogatóiról sem tudok többet, a statisztikában a számok mellett csak azt látom, melyik országból, milyen operációs rendszerről (tudnám, hogy ez miért lehet lényeges) és milyen forrásból látogattok a blogra. Ha van rá igény, akár ilyen kulisszák mögötti részletekbe is bevezethetlek Titeket.
      De vissza az eredeti gondolathoz: lesz folytatás, de talán lesznek változások is. Most még nem tudom.
      Egyébként a facebook-on én sem vagyok aktív, like-olni nem szeretek, bármihez hozzászólni is csak ritkán szoktam.
      A csomag kapcsán pedig csak annyit, hogy igaz, abból én is inkább kimaradtam végül, de ez más lapra tartozik, de ahogy látom, a magyar rajongói közösség még nem alakult ki oly mértékben, mint más fanclubok, még gyerekcipőben járnak a kezdeményezéseink, ha azt nézzük, a blog és a facebook-os csoport is alig múlt egy éves. Egy kicsit több időre van szükségünk. Fighting mindannyiunknak!

      Törlés