2017-03-10

Közeledik az 50.

Hogy miről is van szó? A magyarra lefordított dalokról.

Igazából nem tartom számon, hogy pontosan hányat is tettem már közzé a blogon, de múlt héten valamiért megszámoltam, hány dalcímet soroltam fel a feliratok listában. A jelenlegi állás szerint már 48 dal fordítását osztottam meg veletek. Lehet ellenőrizni a saját gyűjteményeket, kimaradt-e valami.
Természetesen ezen a hétvégén is lesz fordítás, vagyis az lesz a 49., de még nem árulom el, melyik is lesz az, izguljatok rajta még egy kicsit. :)
Ezt követően - ha jól számolom - akkor a jövő heti dal az 50. lesz, amit közzéteszek a blogon. Az oldal is már betöltötte első évét, és közeledvén egy ilyen szép kerek számhoz, kigondoltam egy kis meglepetést.

Aki a kezdetek óta követi a bejegyzéseket, emlékezhet, hogy tavaly volt néhány alkalom, amikor Rátok, az olvasókra bíztam a választást, három megadott dalból jelölhettétek ki, hogy mit feliratozzak. Hasonlóval készülök most is, de tettem bele egy kis csavart. Nem én jelölöm ki a három választható dalt, hanem ezt is a Ti kezetekbe adom. Ötleteket várok, mit szeretnétek megismerni magyarul? Bármelyik dalt megnevezhetitek, amit LSG énekel, akár a sajátja, akár másét adta elő műsorban, koncerten, bárhol. Annyi kérésem van csak, hogy lehetőleg olyat írjatok, amihez van angol fordítás. A javaslatokat megírhatjátok lent hozzászólásban - akár névtelenül is - , nekem e-mailben elküldve ide: lsghungarianfanpage@gmail.com, vagy a Facebook-on. Lehetőleg mindenki csak egy-egy dalt válasszon. Aki javaslattal állna elő, legkésőbb március 12. vasárnap 14 óráig tegye meg.
Az oldalsó sávban időközönként helyzetjelentést adok a már jelölt dalokról és a jelölések számáról.
A szűkös határidő oka, hogy eztán jön a második forduló, a három legtöbbször jelölt dal közül lehet majd választani. Azonos jelölés esetén az időpont fog számítani, amelyik korábban lett javasolva, az élvez majd elsőséget. A második fordulót március 15-én reggel 8 órakor zárom majd.

Remélem, Nektek is tetszik az ötlet és minél több rajongó kiveszi részét a "játékból", ez alkalommal tényleg mindent Ti irányíthattok, jelöljétek kedvenc dalotokat!

5 megjegyzés:

  1. Kati, ha jól látom a Gu Family Book Last Word dala még nem szerepel a feliratok között. Ha lehet, én ezt nevezném az 50. dal fordítására.
    Jópofa ötlet! Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  2. Szia Kati!Jó az ötlet.Tudom,hogy csak 1dal jelölhető de nekem van még egy és talán a későbbikekben is lehet fordítani.
    1:https://youtu.be/bk-p-MRTFTs/ a dalszöveg pedig itt található:
    https://youtu.be/4Ian8nsSoas
    2: Don't worry, my dear:https://youtu.be/vlhJYbblmvo
    Köszi

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm az eddigi javaslatokat! Délután 2-ig még van idő, ha esetleg még bővülne a lista, vagy más is letenné voksát a már megnevezett dalok mellett...

    VálaszTörlés
  4. Kati most erről lekéstem, de a múltkor volt egy kérésem, tudjuk be azt annak.
    Kirándulni voltam hóvirág nézőben Alcsútdobozon.

    http://kepkezelo.com/images/t6bk3uazglb13h3zvfay.jpg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legyen, elfogadom a javaslatot.
      Hogy a többiek is képben legyenek, Gabóci az Encore c. szám fordítását kérte tőlem korábban.

      Törlés