2017-05-13

NJttW 5. rész - Végre Kína! A Tripitaka verseny 1. része

A mostani rész már igazán eseménydús, jól mutatja ezt az is, hogy az epizód hossza egy picit megnőtt, valamivel több, mint 13 perc.
Beindultak az események, első kalandjukat máris megtapasztalhatják alighogy megérkeztek Kínába. Az első feladat (valamint a továbbiak is) nagyon emlékeztetnek a 1Night2Days kirándulásai során játszott bokbulbok játékokra. Hogy az mi? Röviden a játékok összefoglaló neve, ami lehet akár egy sima kő-papír-olló, kvíz, mozgással kapcsolatos feladat, eljutni egy adott helyre, vagy bármi, ami a készítők eszébe jut.
A mostani küldetés: megtalálni a szállást.



Természetesen ehhez megkapják a címet és használhatják a telefonjaikat is. De ha ilyen egyszerű lenne, nem lenne küldetés.


De számíthatnak a segítőkész kínaiakra is, akik részben rajongásból, részben jószándékból tesznek meg minden tőlük telhetőt, hogy útbaigazítást adjanak.


Lesz még egy aprócska kínai nyelvlecke, (amúgy nyelvi sokszínűség jellemzi a részt,) előkerült Sun Wukong majomfarka, és megy az üzengetés is. Ez utóbbi kapcsán hadd jegyezzem meg, hogy tipográfiailag két hullámjel, ~ közé tettem az üzeneteket. A szögletes zárójelben olvasható mondatok pedig a képernyőn megjelenő feliratok (amennyiben lefordították azokat is, nem mindig), de erre talán már rájöttetek.

Hogy milyen úton-módon oldják meg a küldetést, ehhez nézzétek meg az 5. részt! Jó szórakozást!


A verseny 2. fele, vagyis folytatás a jövő héten!
---------------------------------------
Videó: kshowonline.com
Fordítás: a beégetett angol alapján készült némi javítással és kiegészítéssel.
A szöveget ellenőrizte: Mikaz

4 megjegyzés:

  1. Köszi Kati.Elkezdődött végre a küldetés.Szerintem a mi Seunggink a legokosabb a csapatban.Jó nyelvérzéke van és hamar feltalálja magát.Örömmel várom a folytatást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen! A 6. album megjelenésekor olvastam valahol, hogy Seunggi akkoriban a kínai nyelv tanulásával is el volt foglalva, nem értettem az okát, csupán kihívásnak gondoltam, de pár hónap múlva megkaptuk a választ a miértre. Seungginek jó esze van. A műsor későbbi évadjait nem néztem, de annyi információ eljutott hozzám, hogy volt pár olyan pillanat, amikor hiányolták a tudását (is). Azért a többi szereplőt is érdemes szemmel tartani, például Jiwon egy zseni. Majd meglátjátok!

      Törlés
  2. Köszönöm Kati a folytatást. Annak idején egy darabig néztem a műsort, és most élvezem, hogy fordításoddal érthetem is. Igaz nekem nem 13 percig tart megnézni, mert minden mondatnál megállítom a videót, hogy mindent jól megfigyeljek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Általában nekem sem annyi a megnézésre szánt idő, mint a műsoridő, de ez a fordítás miatt van. :D

      Törlés