2020-06-28

A közösségiről - 26. hét

Ilyen egy igazán eseménydús hét. A Twogether-es posztoknak akár külön bejegyzést is létrehozhatnék. :)



Twogether

A hét legfontosabb híre, hogy péntek óta láthatóak a Twogether részei. Tudom, néhányan már meg is néztétek a 8 részt, én épp csak elkezdtem, de máris imádom.
A héten elég sok ehhez kapcsolódó anyag került a netre és vele együtt a közösségire.

Képek:
K: Mi az első, ami eszedbe jut, ha a kirándulás során fogyasztott ételre gondolsz?
LSG: SG által készített koreai étel Nepálban.
LYH: Egy nagymama által készített reggeli.
LSG: Szerintem YH nem emlékszik az általam készített ételre.

~~~
K: A legnehezebb küldetés?
Mindkettejük válasza: ugrásos küldetés.
LSG: Használtam az ejtőernyős tapasztalataimat.
LYH: Nagyon féltem, de SG olyan menőn nézett ki, amikor ugrott.

~~~
LSG: Remélem, élvezni fogjátok a brománc online utazást, ami az ilyen időkben helyettes elégedettséget adhat. Kérem, várjátok a Twogethert!
(Ang. ford.: tryp)

LSG: A világ minden pontján nehéz időket élnek az emberek, ezért boldog lennék, ha a Twogether legalább egy kicsit megszabadítana a frusztrációtól a világ szép tájainak bemutatása által.
(Ang. ford.: tryp)

Videók:
A sajtótájékoztató: https://youtu.be/h1uBjJux4PA?t=395
A sajtótájékoztató részlete fordítással 1: https://www.youtube.com/watch?&v=8RppvJUHlSg 
K: SG, el tudnád mondani, miről szól a műsor?
LSG: Először is a Twogether két más nemzetiségű barát közötti brománcról és a közös utazásukról szól. De nemcsak kirándulunk. Azért utazunk, hogy találkozzunk a rajongóinkkal. Mindkettőnknek ez volt az első alkalom, ezért izgatottak voltunk, meg voltunk ijedve és féltünk. Mégis nagyon jól szórakoztunk. Az ilyen időkben, amikor nem lehet annyit utazni, amennyit szeretnénk, remélem, ez az online utazás bizonyos mértékben elégedettséggel tölt el.
K: LYH, kíváncsi vagyok, mit jelent számodra ez a műsor.
LYH: SG, hiányzol.
LSG: Nekem is.

K: Egy hirtelen köszöntés.
LSG: Régen volt, hogy utoljára találkoztunk. Hiányzik.
LYH: Nagyon sokat szórakoztam a műsor készítése során. Az utazás még jelentőségteljesebb volt, mert a turistalátványosságokat a rajongóink javasolták. Sok kihívással néztünk szembe és a küldetések után végül találkozhattunk a rajongóinkkal. Ez egy olyan műsor, ahol mi, akik különböző nyelvet beszélünk, együtt dolgozunk, hogy túljussunk minden kihíváson, hogy a rajongóinkkal találkozhassunk.

(Ang. ford.: TongTongTV)

A sajtótájékoztató részlete fordítással 2: https://www.youtube.com/watch?v=00ACi0E-Ayo 
K: SG, úgy hallottam, meglepett LYH pizsamája. Miről van szó?
LSG: Nos, azt hiszem... ez a kulturális különbségek miatt van. Ha csak koreai variety műsorokat nézel, ez lesz az első, hogy ilyesmit látsz.
K: Igazán?
LSG: Igen. Általában csak egy póló és nadrág (a pizsama).
K: Vagy egy rövidnadrág.
LSG: Azt gondoltam, ő Ázsia hercege. Az nemcsak egy hagyományos pizsama. A legjobb minőségű selyemből készült.
K: Selyemből?
LSG: A legjobb minőségű selyemből készült pizsamában volt, de nem úgy tűnt, hogy felszívja a nedvességet. Kételkedtem, hogy valóban minden nap ezt hordja, vagy csak azért hordja, mert ez egy TV műsor. De YH minden éjjel pizsamában volt.
[...]
LYH: Hadd magyarázzam meg. Figyelek arra, hogy mit viselek az ágyban. Ezért volt velem a pizsamám. Amikor azt láttam, hogy SG csak egy egyszerű pólóban van, azt gondoltam, "ez túl sok?", "át kellene öltöznöm?". De úgy döntöttem, azt csinálom, amit általában szoktam és nem cseréltem le a pizsamám.
LSG: Néhány nap múlva láthatjátok a műsort, de a pizsamája alapjában véve pont olyan, mint amiben most van, de selyemből.

(Ang. ford.: TongTongTV)

A sajtótájékoztató részlete fordítással 3: https://www.youtube.com/watch?v=VZuH9sfhwEw 
K: Biztos vagyok benne, hogy finomakat ettetek minden meglátogatott országban. Írjátok le a kedvenc ételetek nevét!
[LSG azt írta: SG által készített koreai étel Nepálban.]
LSG: Nem ez van nálad?
[LYH azt írta: Egy idős hölgy által készített reggeli.]
LSG: Neked készítettem.
LYH: Úgy sajnálom.
LSG: Nem emlékszel? Milyen borzalmas csapatmunka!
LYH: Sajnálom.
LSG: Minden hozzávalót vittem.
LYH: Nem gondoltam, hogy a SG által készített étel is választható.

K: Nem jutott eszébe SG ételére gondolni.
LSG: Azt mondja, hogy amit készítettem, nem volt ehető?
K: Nem, nem.
LSG: A nepáli étel kicsit túl erős a fűszerek miatt. Ezért legalább egy koreai ételt meg akartam mutatni. LYH szereti a koreai ételeket. Készítettem tteokbokkit, mandut és rizsgolyót. [...] Nem emlékszik.
LYH:
LSG: Valamit mondani akar.
LYH:

K: LYH háromszor tette fel a kezét.
LYH:
LSG: "Nem igaz."

K: A kezeivel azt jelzi, hogy ez nem igaz.
LYH: SG, éhes vagyok.
(Ang. ford.: TongTongTV)
 
Online rajongói találkozó: https://youtu.be/pOatSGsbwB4?t=251 
LSG: Sziasztok kedves Netflix nézők! LSG vagyok.
LYH: LYH vagyok.
LSG: Én és LYH beutazzuk a világot, hogy találkozzunk a rajongóinkkal.
LYH: Sziasztok! LYH vagyok. Egy kalandra indulok a barátommal, SG-vel. Beutazzuk a világot, hogy találkozzunk a rajongóinkkal. Nem csatlakoztok hozzánk?
LSG: Csatlakoztok hozzánk, ugye?
LYH: Twogether.
LSG: Keresztülutazzuk a földet.
LSG+LYH: Csatlakozzatok hozzánk!
LYH: Csatlakoznátok hozzánk? Találkozunk...
LSG: a Netflixen találkozunk.
LSG+LYH: Netflix!
LSG: Kérem, nézzétek a műsorunk. Olyan keményen dolgoztunk.
 
Elérhetőségek:

Magyar fordítással: itt

Airen storage
Twogether mindenhol!

Lee Seung Gi Insta
ttps://www.instagram.com/p/CB9iMLXn7lS/
"Ha a Twogether 5 országban benne lesz a top 10-ben, készítek egy selfie-t abban a pizsamában, amit Jasper adott nekem."
Küldetés teljesítve, várjuk a képet. :)

Naver Now
Magyar idő szerint szombaton reggel egy egyórás műsort láthattunk, amelyben LSG a Twogetherről beszélt. Vissznézhető YT-on: https://www.youtube.com/watch?v=X5sSSmgqqPQ
Néhány részlet, amit a műsor közben és utána írogattam:
Téma: Twogether, helyszínek, küldetések. Nagyon változatosak voltak a küldetések, és ha nem sikerült teljesíteni, nem találkozhattak a rajongókkal. LSG felolvasott náhány kirándulós-történetet, amelyet a rajongók küldtek be.  LYH videón keresztül benne volt a műsorban, imádnivaló, ahogy egymással kommunikálnak három nyelvet használva.
A műsor alatt elhangzó dalokat LSG válogatta össze, ez magyarázat arra, miért köszönt vissza a kezdés előtt az IG live-ban ajánlott dal: Harry Styles-tól a Falling. A második dal James Arthur-tól a Naked (ezt nem ismertem), a következő Lee Sun Hee új dala volt, majd Yoon Do Hyun-tól egy dal (길), aztán hála LYH-nak hallhattuk a Because you're my womant és végül Chanyeol & Sehun dala a What a Life.

Seoul Bumpkin
Most egy kicsit háttérbe szorult, de nem feledtünk, hogy júl. 12-től egy másik variety is jön.


Egy kis busani dialektus: https://www.youtube.com/watch?v=JtysV_74sxE 

MITH
Megint visszatérnek az angol nevek. Üdv Vincent! https://www.youtube.com/watch?v=tHuzsnErEA0
Épületbejárás. Ilyen lehet a Google-nál is. https://www.youtube.com/watch?v=KpzlPwwlma4
Munkahelyi kiskonyha. Nálunk nem ilyen... https://www.youtube.com/watch?v=euMRQY_max4
Virtuális valóságos bicikliverseny: https://www.youtube.com/watch?v=xS1FyZ5KZK4
Amikor szórakoztatóbb megfigyelőként részt venni valamiben, mint valóban kipróbálni. https://www.youtube.com/watch?v=uHy4LdQrU5U

Egyéb
Az OFF-olásom most hanyagolnám...
De nagyon köszönöm a Jasper Liu sorozatajánlatokat, még a nyáron megnézek vele valamit, valószínűleg a Triád hercegnőjét, de ha már a Twogetherben is emítették, a Before We Got Married és a Take me to the Moon is feljegyzésre került.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése