2020-06-27

Felirat - Gonna Be All Right (Twogether OST)

A Twogether c. variety különleges főcímdalt kapott, amely már azelőtt megtetszett, hogy egészében hallhattam volna, most pedig hogy felkerült a teljes verzió a The Swoon oldalára felirattal együtt, egyből a kedvencemmé vált. Ma nem is hallgattam másik dalt, folyamatos lejátszásra állítottam.
Különleges dal a mondandójával együtt, nekem ez most nagyon sokat jelent. Szeretném, ha Ti is megismernétek a sorok tartalmát. A sorokét, amit Lee Seung Gi személyesen írt meg.


A feliratos videót ⏩itt⏪ találjátok. Hallgassátok, olvassátok!


Hangul:
난 떠너고 싶었지
반복된 내 일상들을 내려 놓고
다시 돌아오지 않을 지긍도 흘러가고 있는
청춘의 시간들
너와 내가 함께함다면 우린
어디든 갈 수 있어 지금 떠나자

It’s gonna be all right
아무 걱정 마
모두 별거 아니야
It’s gonna be all right
다가올 미래를 그냥 쭉 즐겨봐
불안했던 마음 모두 여기 던져버리고
너와 나 함께면 다 이겨낼 수 있어
It’s gonna be all right

긴 터널을 지나고
수많은 좌절 속에도 나는 웃었지
다시 한 번 더 해보자
스스로를 토단여주여
No matter what you do
훟회하지 말고 지금 떠나자

It’s gonna be all right
아무 걱정 마
모두 별거 아니야
It’s gonna be all right
다가올 미래를 그냥 쭉 즐겨봐
불안했던 마음 모두 여기 던져버리고
[...]
It’s gonna be all right

Fordítás:
Szeretnék elmenni
Szeretném elengedni a mindennapi életem
A fiatalságom elmúlik és sosem tér vissza
Ha te és én együtt csináljuk
Bárhova elmehetünk, induljunk most

Minden rendben lesz
Ne aggódj, ez semmiség
Minden rendben lesz
Csak élvezd a feléd közeledő jövőt
Engedd el minden idegességed
Te és én együtt bármit legyőzhetünk
Minden rendben lesz

Keresztülmegyünk a hosszú alagúton
Minden csalódottság közepette nevettem
Próbáljuk meg még egyszer
Bátorítottam magam
Nem számít, mit teszel
Ne bánd meg, induljunk most

Minden rendben lesz
Ne aggódj ez semmiség
Minden rendben lesz
Csak élvezd a feléd közeledő jövőt
Engedd el minden idegességed
Te és én együtt bármit legyőzhetünk
Minden rendben lesz


------------------------------------
Videó és angol fordítás: YT - The Swoon

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm Kati a feliratot és a videót! Nagyon friss vagy. Nem csodálom,hogy megérintett. A dal szövege és dallama is szuper és végre LSG újra ÉNEKEL.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy bizony, végre új dalt hallhattunk LSG-től. Az albumra pedig továbbra is türelemmel várunk.

      Törlés
  2. Köszönöm Katika, nagyon jó volt új dalt hallani, s még értem is na ez a nagyon szuper.

    VálaszTörlés