2020-02-22

Felirat - Famous Princesses, 7. rész

Kedves Sorozatrajongók!

Bocsánatkéréssel kell kezdenem, ugyanis túl sok idő telt le a legutóbb közzétett 6. rész és a most megosztásra kerülő 7. rész között. És elnézést kell kérnem azért is, hogy nem tájékoztattam a késlekedésről, annak okáról azokat, akik akár itt, akár más oldalakon keresztül várják nagyon a folytatást. A továbbiakban figyelmesebb leszek.

De a várakozásnak most vége, itt a 7. rész. :)


Lee Seung Gi ebben a részben megint keveset szerepel, de úgy gondolom, érdekesen alakul a Na család lányainak élete, nem bánja meg, aki nézi a sorozatot.

A videót és a feliratot is mutatom:


Illetve minden  megtalálható a szokott helyeken: a videó és a felirat az Avistazon, a felirat pedig a DA-ra és az Ázsiai feliratok oldalra is felkerül.

Kérem, várjátok a folytatást türelemmel. Köszönöm!


------------------------------
A magyar felirat a beégetett angol felirat alapján készült némi helyreigazítással, módosítással.

4 megjegyzés:

  1. Kedves Kati !Én csak örülni tudok a folytatásnak,a sorozat minden egyes részének. Ez kiváló sorozat nagyszerű és szerethető szereplőkkel. Kár lenne érte. És remélem,valamint kívánom,hogy megoldódtak a problémáid.Jó egészséget,meg minden jót! BINGOOO

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves BINGOOO!
      Köszönöm, hogy lelkes sorozatkövető vagy és türelemmel vártad a folytatást. Én először csak LSG miatt néztem meg, de időközben a többi szereplő életének alakulása is érdekelni kezdett, érdemes lesz végig követni, mert sok minden történik 80 rész alatt.
      Köszönöm a jókívánságokat! :)

      Törlés
  2. Kedves Kati!
    Nagyon köszönöm a gyors választ a kérdésemre én voltam aki írt a másik oldalon és tényleg nem sürgetni akartam a fordítást, csak mivel aktív vagy itt az oldaladon és nem tűntél el gondoltam meg érdeklődöm a továbbiakat. Az igazság az, hogy engem csak a sorozatok érdekelnek, más műsort nem szoktam nézni. Minden esetre köszönöm a 7. rész fordítását. Üdv. Marcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Marcsi!
      Örülök, hogy írtál, mert ebből is látom, hogy van érdeklődő a sorozat iránt. A továbbiakban próbálok jobban haladni a részekkel, de ez egy többtényezős folyamat. Viszont azon gondolkodom, hogy valami úton-módon jelezni fogom a blogon, hogy aktuálisan kb. hol is tartok a fordítással, csak még ki kell rá találnom a megfelelő megoldást. A 8. rész időzítését már elkezdtem.

      Törlés