2022-10-12

Fordítás - ELLE interjú Lee Seung Givel és Lee Se Younggal

Még szeptemberben jelent meg az ELLE interjúja a The Law Cafe két főszereplőjével, Lee Seung Givel és Lee Se Younggal, de - bevallom őszintén - akkor csak jegyeztem magamnak, majd teljesen elfelejtettem. Most viszont újra szembejött velem, így hamar rájöttem, hogy van egy tartozásom. Íme a beszélgetés, remélem, más számára is tartogat néhány érdekességet.

 


Volt valami más, ami vonzott abban, hogy részt vegyél a The Law Cafe-ban, mint a karakter, amelyet játszol?

LSG: A forgatókönyv nagyon szilárd és érdekfeszítő volt. A történetszál olyan, amely szorosan összefügg a mindennapi életünkkel emberségesség érintésével, amely különösen vonzó volt. Ráadásul régen volt, hogy egy romantikus vígjátékban szerepeltem, ezért szerettem volna újra a része lenni egynek. A rajongóim már nagyon várták, hogy egy ilyen műfajú produkció részese legyek.

LSY: Színésznőként új oldalamat akartam megmutatni a közönségnek. A The Law Cafe forgatókönyve annyira érdekes volt, hogy egyből lenyűgözött és úgy döntöttem, hogy a részese leszek ennek a produkciónak.

 

Honnan merítettél ihletet Kim Yu Ri megformálásához a The Law Cafe-ban?

LSY: Azon túl, hogy megkerestem az eredeti regényt hivatkozási alapként, minden tőlem telhetőt megtettem, hogy oly módon hozzam létre Kim Yu Ri vonzó karakterét, amit csak én tudok jól ábrázolni. Amikor elkezdtük, a rendező remek segítségem volt a karakter kezdeti irányvonalának meghatározásában. Megragadtam a karakter irányát és azon dolgozunk a szereplőkkel és stábtagokkal, hogy fejlesszük a kémiát, miközben egy háromdimenziós karaktert hozunk létre Yu Ri számára.

 

Ez az első szereped ügyvédként és kávézótulajdonosként. Megosztanád velünk, hogy volt-e valami érdekes vagy szórakoztató, amelyet a szerep játszása közben tapasztaltál?

LSY: A szerep eljátszása során, ahogy Yu Ri több ügyet vállal a drámában, megtanultam, hogyan kezeljek olyan helyzeteket, amelyekkel gyakran kerülünk szembe a mindennapi életben. Nem vagyok benne teljesen biztos, hogy emlékezni fogok a dráma forgatásának befejezése után az összes mikéntre, de nagyon sajátosak és érdekesek voltak számomra, ahogy átfutottam a sorokat.

 

A korábbi drámáidhoz képest mit gondolsz, mi volt a legnagyobb nehézség, amit tapasztaltál, miközben Jung Hot alakítottad?

LSG: Mivel ismeretlen számomra a jogi nyelv, kihívást jelentett a forgatókönyvben használt szakszavak megjegyzése és megértése.

 

Ez az első romantikus vígjátékod főszereplőként Milyen érzés kipróbálni magad ebben a műfajban?

LSY: Vígjátékban játszani igazi kihívást jelent számomra. Minden tőlem telhetőt megteszek, hogy megtanuljam a vígjáték műfajának egyedi kémiáját Seung Gi és más színészek árnyékában.

 

Majdnem 10 év telt el, mióta egy romkom dráma sorozatban játszottál. Milyen érzés hosszú idő után visszatérni a műfajhoz a kisképernyőn?

LSG: A forgatás folyamata nagyon szórakoztató, élvezetes, ugyanakkor pihentető. Nyugodt voltam, miközben Jung Ho szerepét játszottam, miközben élveztem is, és rájöttem, a korábbi szerepeim nehezek és érzelmileg kimerítőek voltak.

 

Van valami hasonlóság vagy különbség a karaktered és közted?

LSG: Ha hasonlóságról van szó, mindketten elsősorban racionálisak és logikusak vagyunk. Épp ezért volt könnyű számomra Jung Ho sorait megjegyezni. Ami a különbségeket illeti… Jung Ho 17 éve szerelmes valakibe, ami rám nem vonatkozik. Ahelyett, hogy ezt különbségként látnám, úgy tekintek rá, amiért csodálom őt.

LSY: Ha hasonlóságról van szó, szerintem képesek vagyunk figyelmesen meghallgatni azt, amit mások megosztanak, mivel Yu Ri egy ügyvéd, melegszívű és tudja, hogyan hallgasson meg másokat. Ami különbség lehet, az a divatstílusunk, mert én jobb szeretem az egyszerű öltözékeket, mint a feltűnőeket. Melegszívűnek ugyanakkor földhöz ragadtnak tartom magam.

 

Mi volt a legemlékezetesebb jelenet számodra a The Law Cafe-ban?

LSG: Ha egy jelenetet kellene választanom… mivel a műsor még tart, egyelőre úgy érzem, a sorok önmagukban jobban megérintenek, mint a jelenetek. Sok olyan sor van, amely vigaszt nyújt a közönség fáradt szívének, miközben együtt érez velük. Jómagam gyakran találtam vigasztalónak eljátszani Jung Hot. Nehéz csak egyet kiválasztani.

LSY: Mindenki szórakoztatónak tartotta a középiskolás jelenetek forgatását, ami a naivitás érzését adta. Úgy éreztem, hosszú idő után visszatértem a középiskolába, ezért szórakoztató és újszerű volt.

 

Van még olyan szerep, amit remélsz, hogy eljátszhatsz a jövőben?

LSG: Bármilyen szerepet elvállalnék, amelyet ajánlanak, ameddig lehetőségem van rá.

LSY: Ahelyett, hogy egy meghatározott szerepet vagy műfajt preferálnék, jobb szeretnék a rajongókkal találkozni egy olyan karakteren keresztül, amelyet jól tudok kifejezni és egy olyan történet része, amely érdekes vagy jelentőségteljes.


----------------------

Kép: KBS
Eredeti interjú: ELLE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése