2023-01-15

Heti összefoglaló - 2. hét

Január 13. - Lee Seung Gi születésnapja
Lee Seung Gi IG és Story:


Human Made IG és Story: 


Habár egyes cikkek úgy fogalmaznak, hogy Lee Seung Gi a születésnapja miatt adományozott a Koreai Vöröskereszt számára 550 millió wont, mi tudjuk, hogy ez is része az utólag megkapott jogdíjak jotékonysági célú felhasználásának.
"Szerettem volna praktikus segítséget nyújtani katasztrófahelyezetekre. Arra gondoltam, jó lenne, ha meleg ételt adhatnék a rászorulóknak. Így szereztem tudomást a mobil ételes kocsikról. A tűzoltóság után őket küldik a leggyorsabban és 50.000 ember élelméről gondoskodnak.
Akárcsak a vészhelyzetek, a katasztrófahelyzetek is bárkivel megtörténhetnek. Remélem, az adományom legalább egy kis segítséget jelent a katasztrófasújtottaknak és a betegeknek."
(Ang. ford.: Soompi)


Gyerekkori képek és emlék
A héten egy fiatal lány, aki szinte együtt nőtt fel Lee Seung Givel, megosztott két képet a gyermekkorukból. A képek 1990-91-ben készültek.


És a története:
"Két testvér közül én vagyok az idősebb, de valójában, mintha négy testvér közül a második legidősebbként nőttem volna fel.
Négyünk közül a legidősebb nem más, mint LSG. Igen, az a LSG, akit az egész ország ismer.
Szóval az életem egy kissé (nem, nagyon) kimerítő volt.
Mert ha folyton LSG-vel hasonlítanak össze... Az nem szörnyű?
Az "UmChinAh" kifejezés nem elég megfelelő arra, hogy leírja oppát, ugyanis fiatal kora óta egy különleges megjelenése van; olyannyira, hogy nem volt a szomszédságban olyan, aki ne ismerte volna őt.
Jó tanuló, jó sortoló, jó énekes, jóképű, magas, nagyszerű vezető és figyelemreméltó humorérzék... hú.
Félelmetesen jól énekelt fiatal kora óta. Emlékszem, amikor együtt mentünk karaokézni, a 3. és 4. testvérünk és én alig tudtuk az olyan rajzfilmek zenéjének ütemét tartani, mint a Saint Tail és a Moero! Top Striker, de oppa tökéletesen adta elő az olyan felnőtt számokat, mint a Dejected és az A Farewell to Arms. (Honnan a csudából ismert ilyen dalokat ennyire fiatalon?)
Nos, amikor fiatalok voltunk, az életem miatta volt fárasztó. ㅋㅋ Ha a szórakoztató emlékekről mesélnék, nem lenne elég, ha néhány éjszakát fennmaradnék, úgyhogy ugrok.
Vissza az időben a középiskolába... Abba az előadóterembe is elmentem, ahol oppát Lee Sun Hee kiválasztotta. De nem azért mentem, hogy LSG-t lássam; egy általam kedvelt oppa is abba a zenekari klubba járt. ㅋㅋ
Az oppa, akit kedveltem, szintén énekes volt, de az aznapi előadás során LSG énekesi képességei annyira ellenállhatatlanok voltak, hogy senki mást nem láttál, csak őt. A dal és a mozdulatok még mindig élénken élnek az elmémben. Kim Kyung Ho Shout c. dala volt... Néha meghajlította a derekét, néha félretolta a mikrofont, és ettől az emberek megőrültek... ㅋㅋ
Lee Sun Hee is biztosan látta ezt az aurát.
Akkoriban oppa anyukája, aki dilemmába esett a felajánlás miatt, megkérdezett engem, aki személyesen látta az előadást. "Tényleg hagyjam, hogy énekes legyen? Ennyire jól énekel?" Azt feleltem: "Határozottan, határozottan meg kell ragadnia a lehetőséget." Azt mondtam, nemcsak jól énekel, hanem őrülten jól. És sokkal jobban ragyog, amikor énekel.
Ezért a mai napig azzal büszkélkedtem, hogy kb. 1% befolyásom volt, hogy sikeresen debütált.
Csakhogy. De. Ahogy tudomást szereztem a nevetséges esetről, ami mostanában derült ki... "Onnantól romlott el minden?" Borzasztóan zavart ez a gondolat. Amikor a családod az igazságtalanság miatt szenved, nem kezd el remegni a kezed? (Úgy értem, nem igazi családtag, de olyan, mintha ő is a családom része lenne.)
De most már nem aggódom. Mert amit a KBS Drama Awards során mutatott, az az igazi Lee Seung Gi. Ennyire. Erős. Lélek. ㅋㅋ
Biztos vagyok benne, bölcsen oldja meg, lerázza magáról, és a jövőben még csodálatosabb lesz!
Hmm... Az oka, amiért hirtelen felfedem a kapcsolatom vele? Mert egyszerűan büszke vagyok rá és tisztelem a jelenlegi tetteit.
És szerettem volna tudatni az emberekkel, hogy ahogy felnőttünk, oppa akkor és most is pozítv befolyással volt/van az öcsémre és rám.
Híres mondása: "A rám bízott munkába mindig több mint 120% erőfeszítést teszek. Így remélhetőleg ennek 90%-a megmutatkozik a tettekben. Amikor feladatot kapsz, akár az iskolában, akár a munkában, tégy meg minden tőled telhetőt, amíg azt nem kérded: Ah, hogyan tehetnék bele még több erőfeszítést?"
Igaz, hogy sok természetadta tehetsége van, de tudnotok kell, hogy nagyon szorgalmas. Ezt az erőfeszítést igazságosan kell jutalmazni."
(Ang. ford.: tryp)

Érdekesség - Human Made logó
A Twitteren (https://twitter.com/baekairen/status/1613884883709100033) osztotta meg felfedezését az egyik rajongó, miszerint a HUMAN MADE logójából kiolvasható az ügynökség neve. A H és M betűt eddig is láttam, de így még fantasztikusabbnak tűnik ez az egyszerű desingnú logó.
Facebook-on érkezett egy hozzászólás, hogy a tervező célja volt, hogy a logó az emberi ujjlenyomatra emlékeztessen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése