2023-06-11

Felirat - Famous Princesses, 48. rész

Korábban jeleztem, hogy a mostani részre várni kell egy kicsit, de miután letudtam a feladataim egy részét, neki is álltam a fordításnak. És el is készült a 48. rész! Köszönöm az eddigi türelmet!


Érdekes kihívást jelentett a szöveg elkészítése, ugyanis folyamatában derült ki, hogy a hardolt videó rövidebb, egy két és fél perces részlet hiányzik belőle. Viszont volt helyette egy reklám. Úgy gondoltam, ideje lesz hasznosítanom a nyelvtanfolyam során tanultakat és megpróbáltam azt a kb. 40 szövegtáblát magamtól lefordítani. Bevallom, volt olyan sor, amiből alig értettem meg valamit, de igyekeztem feltalálni magam. Magam se tudom, ebben az esetben mi lett volna a jobb megoldás, ha üresen hagyom a kérdéses sorokat, megtörve ezzel a beszélgetés menetét, vagy ahogy én is csináltam, az adott szituáció és párbeszéd, valamint a megértett egy-két szó alapján kitalálni, hogy miről volt szó. Majd megnézitek és eldöntitek magatok. Valójában csak három sor volt nagyon kérdéses, a többit értettem vagy nagyjából értettem.

Későre jár, úgyhogy nem szaporítom a szót, a fájlok a szokásos helyen érhetőek el.

felirat ld. itt

Folytatás hamarosan...

2 megjegyzés: