2016-02-29

Köszöntök mindenkit!


Sziasztok! (Ugye megengeditek ezt a közvetlenebb formát? A virtuális világban könnyebb és elfogadottabb így kommunikálni.) A nevem Kati, és kb. másfél éve menthetetlen Lee Seung Gi rajongó vagyok. :) Hm… Egyelőre ennyit a bemutatkozásról, és most jöjjön a lényeg!
Amint látjátok, létrehoztam egy Lee Seung Gi rajongói blogot. Nem tudom, hogy létezik-e másik magyar nyelvű rajongói blog, én nem találtam, de ha tudtok róla, szóljatok, kíváncsi lennék. De ha ez az oldal az egyetlen, akkor nagy öröm számomra, hogy úttörő lehetek ebben a tekintetben.
A bloggal több célom is van:
1.) Kíváncsi vagyok, hány Lee Seung Gi rajongó van hazánkban, jó lenne, ha minél többen összegyűlnénk, információt cserélnénk, megosztanánk „kincseinket”.
2.) Tudom, hogy sokan nem/csak egy kicsit tudnak angolul, így hiába a nemzetközi, angol nyelvű oldalak, a hírek nem jutnak el mindenkihez. Ezen szeretnék segíteni, ha tehetem, magyarítom számotokra, amit csak lehet.
3.) Egy kis lökés hatására úgy döntöttem, közkinccsé teszem mindazt, amin eddig, illetve ezután fogok dolgozni, persze minden Lee Seung Givel kapcsolatos.
Talán különös dolog, hogy valaki pont akkor hoz létre egy blogot, amikor – mint mind tudjuk – Lee Seung Gi már bevonult, és még 610 napig nem is nagyon fogunk róla hallani, csakhogy szerintem ez nem így van. Néhány nap múlva (március 3-án) jön egy új dal, és a tervek szerint szeptemberre várjuk a Goong Hap/Marital harmony című filmet, de ezen kívül is akad mindig téma. És a rajongók között a legapróbb hírmorzsa is elterjed.
Előzetesen jelzem, hogy igyekszem rendszeresen blogbejegyzéseket írni, de nem ígérek semmi konkrétat. És most még nézzetek el nekem a blog gyenge disegnját, illetve azt, ha esetleg hétről-hétre más lesz a színvilág és a többi, még csak most van alakulóban az oldal.
Végezetül egy kép kedvencükről. Ez a 2016.02.11-én készült csoportkép részlete.

(A kép forrása: mydaily)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése