2016-02-29

Lee Seung Gi levele, 2016.02.04.



Az alábbi levél február 4-én kelt. Akárcsak az angol fordítás, én is igyekeztem megőrizni a levél eredeti formáját, de a szögletes zárójel közé tett megjegyzésre, úgy éreztem, szükség van.
Íme a levél magyarul:

A rajongóimnak, akiket szeretek, és akiknek mindig hálás vagyok… <3
Airen~ Hűség!

Itt a Nonsan Army Training Center (Nonsan Katonai Kiképző Központ) 451. osztály 30. ezred 2. század 3. szakasz 136. újonca Lee Seung Gi!

Mindig számítógépen keresztül hagyok üzenetet, ezért első alkalommal kézzel írni levelet, mint most, izgalmas.

Így éreztek ti is, amikor rajongói levelet írtok nekem? ㅎㅎ

A bevonulásom napján kába voltam, nem tudtam több időt tölteni a rajongóimmal, és félek, sietve váltam el tőletek, ez súlyként nehezedik az elmémre. Mint mindig köszönöm, és szeretlek titeket. <3

Most, hogy bevonultam és katona lettem, nagyon tisztelem azokat, akik már szolgáltak a seregben.

Érzem, hogy sokat kell tanulnom. De tudjátok, hogy gyors a felfogásom és jó vagyok a memorizálásban, ugye? Úgy tűnik, ha ezt a két képességet jól használom, a seregbeli élet könnyű lesz. ㅎㅎ

Aggodalmaim ellenére elég gyorsan alkalmazkodtam. Persze a kellemetlenségek listája végtelen, de úgy találom, egyedülállóan vicces itt.

Attól is féltem, hogy a seregbeli étel nem fog illeszkedni az ízlésemhez, de… Wenyeol! [Meglepetés!] Nincs maradék. ㅋㅋ Még a tányér alját is kikaparom. És a spork [a kanál és a villa házasságából született evőeszköz] valóban nagyszerű. Bárki is találta ki, nagyobb zseni, mint Edison!

Mindenki~ Nagyon hiányoztok. Még 634 nap maradt a seregbeli életemből.

De mindenki azt mondja, az idő nagyon gyorsan halad~ A 600. naptól…… Az idő gyorsan halad az őrmesterré válás után….

Vallási gyakorlatként egy keresztény szolgálathoz mentünk, és itt első kézből tapasztaltam meg, miért őrülnek meg a katonák az édességért. A lelkész mögött felhalmozott süti arra késztetett, hogy el akartam lopni és megenni, akárcsak Jean Valjean.

A gyakorlat alatt megőrültem a csokis süti gondolatától, amit a rajongók adtak, amikor a Love Forecast-ot forgattam… Miért nem tudtam figyelni… a csokis sütire... ㅎㅎ

Fokozatosan megszokom és jól kijövök, ezért ne aggódjatok túlságosan. Kérem, várjatok rám kint a való világban! Szeretlek titeket~ Airen-eink <3 Hűség!

2016. február 4.

Az előadóművész Lee Seung Gi-től

<3

A korábbi rekord a Nonsan Kiképző Központban 8000 (levél). Mindenki egy új rekordra számít. ㅋㅋㅋ


A levelet angolra fordította, illetve a kép forrása: tryp96.wordpress.com
English translation by tryp96.wordpress.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése