2018-04-01

Felirat - White lie + Why are you leaving MV

Kedves Rajongók!
A tavaszi nagytakarítási hullám elérte a számítógépem is, a fájlok rendezgetése közben fedeztem fel, hogy a címben említett MV-hez habár a feliratot elkészítettem, valahogy elmaradt a közzététele. Úgyhogy legyen ez az én húsvéti meglepetésem. Minden magyar Airennek nagyon boldog húsvétot kívánok ezzel a videóval.


A mostani videó a 3. albumhoz készült MV, benne két csodálatos dal, a White lie és a Why are you leaving. Ezek magyar fordítását már korábban közzétettem, a dalok címére kattintva ez is (újra) megtekinthető, ott szöveges fordítást is találtok. Én személy szerint szeretem az ilyen típusú MV-ket, szép, ahogy egy egész történetet mesél el, még ha nem éppen vidám.

A feliratos videót a linkre kattintva tudjátok letölteni a felhőből:

---------------------------------------
Videó: youtube.com (seunggiariren)
A magyar fordítás adams1030 angol szövege alapján készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése