2019-08-23

Felirat - Famous Princesses, 3. rész

Kedves Olvasók, Sorozatkedvelők!

Tudom, most tovább kellett várni a folytatásra, úgyhogy kifogások és magyarázkodások helyett máris mutatom, hol találjátok a Famous Princesses következő részét.



Ahogy az előző részek esetében, most is a Mega-ra került fel mind a felirat, mind a videó, de a videót az Avistazról is lementhetitek, illetve a felirat a D-Addicts és az Ázsiai feliratok oldalakon keresztül is megtalálhatóak.

A Mega-s elérhetőségek:

A felirat lektorálásában, illetve a videó elérhetőségében ezúttal is mikaz segített nekem.

Kíváncsi vagyok a véleményekre, eddig hogy tetszik? Kezdenek beindulni a történések és alakulnak a bonyodalmak is. Itt az elején még főként a két középső lány körülötti események hangsúlyosabbak, de idővel a másik két lány életének alakulása is nagyobb szerepet kap.

Lee Seung Gi rajongóinak pedig szeretném jelezni, hogy LSG (ha jól emlékszem) az utolsó három rész kivételével mindig benne van, csak tudni kell kivárni, amíg végre feltűnik a színen. Mint most, a 41. perctől.


Nem tudom megígérni, hogy a 4. rész előbb lesz meg, de igyekezni fogok.

Jó szórakozást!

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen Kati! Jó kis sorozat lesz ez,már az elején is bővelkedünk a fordulatokban.Az első részt néztem eddig meg,mert én szeretek maratonozni.Várok még egy kicsit,had gyűljön.Szerencsére van mit neznünk Seunggival.Imádom a Jipsabut és most pedig a Kiserdő.Tündéri kis műsor és a két Lee "papa" csodálatos ahogy a gyerekekkel bánnak.Remélem azért lesz időd szépen haladni a fordítással munka mellett ez nem kis feladat jó egészséget és kitartást kívánok a fordításhoz.Ja majd elfelejtettem hamarosan jön a Vagabond.Az előzetesekből és a képekből itélve jó kis akciósorozat lesz.Már alig várom, szép hétvégét.Üdv Csilla

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Többen tartanak inkább sorozatmaratont, mint a vetítéssel/fordítással együtt nézzenek valamit. Én is inkább akkor kezdek el egy sorozatot, ha már kész a felirata (háromszor tettem kivételt, ebből egy a Hwayugi volt), de akkor is csak napi egy, esetleg két részre jut időm. Mostanában inkább csak felekre. Az említett Little Forest 1-2. részét pl. öt nap alatt sikerült végignézni.
      Úgy bizony, közeledünk a Vagabond premiere felé, szeptember 20-án. Az eddigi képek és videók alapján nagyon-nagyon jó lesz. Én is nagyon várom.
      Köszönöm a jókívánságokat!

      Törlés