2024-06-28

Felirat - Famous Princesses, 76. rész

Egyre közelebb a sorozat végéhez még néhány hét - tudjátok, az én csiga tempómmal... - és a maratonozók is kezdhetik. Szerintem megéri végignézni a sorozatot, nem igaz?



A mostani részben egy újabb esküvő szemtanúi lehetünk, illetve még a hálószobába is belesünk. Nyugi, semmi korhatáros nem lesz!

Azok, akik már hosszabb ideje követik a blogot, ismerős jeleneteket láthatnak, ugyanis ebből a részből fordítottam le korábban egy részletet.

Mutatom, mit hol találtok:


Már csak négy rész!

3 megjegyzés:

  1. Kedves Kati!
    Szorgalmasan és türelemmel gyüjtögetem a feliratot és a hozzá tartozó Raw-okat, amit hálás szívvel köszönök. Szeretném jelezni, hogy én úgy tapasztaltam, hogy a 76. ep. Raw-ja helyett a 75-ik került fel a megára. Köszönöm: Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Judit! Köszönöm, hogy jelezted. Figyelmetlen voltam, rossz linket másoltam be, de most javítottam.

      Törlés
    2. Kedves Kati! Köszönöm szépen.

      Törlés