2020-03-08

Felirat - Friday Joy Package, 2. rész (részlet)

Az 1. részről szóló bejegyzésem végén ekképpen fogalmaztam: "Örömmel folytatnám a további részekkel, de a tvN még nem tett fel más részt angol felirattal a YT-ra..." Felkiáltásom meghallgatásra talált, ugyanis Csilla, aki már nem először ásta bele magát az internet mélyébe, hogy felirattal vagy videóval segítse a munkámat, ezúttal sem tétlenkedett, hanem azon nyomban elküldte nekem a Friday Joy Package angol srt fájljainak elérhetőségét! Csilla, még egyszer köszönöm a segítséged, nélküled nem tudtam volna lefordítani a 2. rész Lee Seung Gis részletét. (Ugyanis azóta hiába került fel több rész is a Youtube-ra a tvN által, a 2. valahogy kimaradt.)

A 2. részben egy hangwa gyárba látogatunk, és megtudjuk, milyen módon készítik ezt a tradicionális koreai nassolnivalót.
Néhány évvel ezelőtt nekem is volt szerencsém ilyesmit kóstolni. Kellemes ropogtatni való, a színváltozatoknak köszönhetően kissé bohókás kinézettel.


A 2. részből is csak Lee Seung Gi részletét fordítottam le, és ez alkalommal a videót is hoztam. Akárcsak az 1. résznél, a feliratot srt és ssa formátumban is közzéteszem, kinek melyik a szimpatikusabb.

felirat (srt)
felirat (ssa)

És ami a részből kimaradt: a hangwa díszítése.


Hamarosan folytatom a 3. résszel.

------------------
Képek: fridayjoypackage, saját


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése