2020-04-10

Felirat - Famous Princesses, 8. rész

Kedves Blogolvasók, Sorozatrajongók!

Ajánlhatok egy néznivalót az ünnepi hosszú hétvégére? Végre elkészült a Famous Princesses sorozat 8. része, a teljes sorozat 10%-a lefordítva!


Tovább folytatódik a Na család története már a nagymamával kiegészülve. Lee Seung Git ebben a részben is csak rövid ideig látjuk, de hamarosan eljön az az idő, amikor több szerep jut neki.

Szokás szerint hoztam a videót és a feliratot is, mindkettő közzétételében mikaz segítségére számíthattam. Az angol felirat sajnos nem minden mondatnál kielégítő, de igyekeztem ezt a problémát áthidalni.


Én ezzel kívánok mindenkinek kellemes húsvéti ünnepet! Vigyázzatok magatokra!

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm Kati a 8. rész feliratát.

    Kívánok én is Kellemes Húsvéti Ünnepeket! Gabi

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a 8. rész fordítását.

    VálaszTörlés