2020-04-15

Fordítás - Lee Seung Gi üzenete (2020.04.15.)

A rajongók legnagyobb örömére Lee Seung Gi ma üzenetet hagyott a hivatalos honlapján keresztül, megédesítve ezzel a napot. A levelet máris többen lefordították angolra (illetve más nyelvekre), én szokás szerint Tryp fordítása alapján hoztam el Nektek a magyar változatot.


Itt a tavasz!

Az Aireneknek, akiket szeretek és akiknek mindig hálás vagyok

Amikor itt vannak a meleg tavaszi napok és élveznünk kellene a szépségét, úgy hiszem, ez most egy olyan idő, amikor mindenki, aki visszafogott életet él a vírus miatt, frusztrálttá és egyre inkább stresszessé válik~

De ti mindnyájan, akik társadalmi távolságtartást gyakoroltok, csodálatos állampolgárok vagytok!! ㅎㅎ

Az értékes szavazataink leadásának napján, miután már végeztem a szavazással és miközben élvezem a lusta délutánt, itt vagyok, hogy írjak nektek egy levelet^^

Ha nem lenne a koronavírus, különbözőbb tevékenységeket tudnék nektek mutatni, de túlteszem magam ezen, mindent elmentek és később egymás után megmutatom ezeket az Aireneknek! Mivel ez nem olyan, mint a sok ajándékcsomag a Mikulástól, csak kevésre számítsatok ㅋㅋ Kérlek!

Mindig vigyázzatok az egészségetekre~~ Imádkozom, hogy mindenki támogassa a másikat és legyen erős ebben a bonyolult helyzetben és gyorsan visszatérhessen a biztonságos mindennapi élethez! Szeretett Airenek~~ Találkozunk hamarosan~~~!!




(Megjegyzés: ma parlamenti választásokat tartottak Dél-Koreában.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése