2021-10-24

Felirat - Slow Starter

Izgalmas időszakot élünk meg Lee Seung Gi rajongójaként, az elmúlt hetekben minden területről érkezett hír. A Master in the House mellett a Team up 072 is folytatódik a 2. évaddal, tehát továbbra is legalább két variety-ben láthatjuk Lee Seung Git, de novemberben érkezik a New World a Netflixre. Műsorvezetőként a Sing Again 2. szériájában ad egyedi hangulatot a show-nak. Néhány hónap múlva talán egy drámában is láthatjuk a TV-ben, ez még nem nyert megerősítést. És a héten énekesként is visszatért, Yoon Jong Shin Slow Starter c. számának feldolgozását készítette el.


A fenti dal október 21-én jelent meg egy különleges animációs videó kíséretében. Ugye milyen jó, amikor értjük is a dal mondanivalóját? Épp ezért most ezt hoztam el mindannyiótoknak magyar fordítással.

A feliratos videó a felhőből tekinthető meg, menthető le. Katt ide: Slow Starter

Olvassátok, hallgassátok!


Hangul:

다 그랬어 다 뭐든지 늦었어
뭐든 빨리 깨닫지 못했던 나
너의 소중함들도 내게 온 그 기회들도
그땐 바보처럼

앞서가던 그 친구들의
뒷모습은 내게 거대한 그늘로
애써 따라가려던 버거웠던 그 몸부림 속에
나도 모르게 좁혀지던 그 거리는

난 아니라고 타고 난 게 없다고
가진 게 없는 나라고 매일 부르던 노래
너무 부족하다고 매일 메꾸려 했던
그 팔에 흐르던 땀은
증발하지 않아 차곡차곡
내 빈틈에 이야기들로 차 난 이제서야

두려웠어 뭐든 안 될 때
이것저것 핑계 만을 떠올릴 때
나를 바라보는 눈
남의 눈에 나를 맞추려던
길었던 날들 거쳐야 했던 그 날들

난 아니라고 타고 난 게 없다고
가진 게 없는 나라고 매일 부르던 노래
너무 부족하다고 매일 메꾸려 했던
그 팔에 흐르던 땀은
증발하지 않아 차곡차곡
내 빈틈에 이야기들로 차 난 이제서야

좁은 가슴들이 던졌던
그 원망들과 쉬웠던 외면
다행히도 늦지 않아서

포기하지 마 아프면 아픈 얘기
그 모든 순간순간 나만의 이야기야
멈추려 하지 마
분명 날아오를 기회가 와 좀 늦더라도
내 눈가의 주름 깊은 곳엔 뭐가 담길지
궁금하지 않니 답은 조금 미룬 채
지금은 조금 더 부딪혀봐

Magyar fordítás:
Minden későn volt
Semmit se vettem észre gyorsan
Az értékességed, az adódó lehetőségeim
Akkoriban... bolond voltam

Az előttem lévő barátok hátát
Próbáltam követni
Elakadtam ebben a küzdelemben
Habár nem tudtam, csökkentettem a távolságot

Nem, nem születtem tehetségesnek
Semmim sincs, minden nap ezt daloltam
Túl kevés volt a veríték, amely a kezeimbe folyt és minden nap próbáltam elmaszatolni
Nem párolog el
Ez itt a hiányosságaim története
Most itt vagyok

Féltem
Amikor semmi sem történt
Amikor a kifogásokra gondoltam
A rám szegeződő tekintetek
Amikor megpróbáltam másoknak megfelelni
Azoknak a napokban mennie kell

Nem, nem születtem tehetségesnek
Semmim sincs, minden nap ezt daloltam
Túl kevés volt a veríték, amely a kezeimbe folyt és minden nap próbáltam elmaszatolni
Nem párolog el
Ez itt a hiányosságaim története
Most itt vagyok

Eldobtam haraggal és nehezteléssel telt szívem
Szerencsére, nem késtem el

Ne add fel
Egy fájdalmas történet minden egyes pillanata a saját történetem
Ne állj meg
Biztosan van esély, még ha egy kicsit későn is
Nem csodálkozom azon, hogy a szemem körül mély ráncok vannak
A válasz egy kicsit megkésett
Csak egy kicsit küzdj még


--------------------
Videó: YT
A magyar felirat a koreai dalszöveg és az angol fordítás felhasználásával készült.
Kép: yoonjongshin IG

2 megjegyzés:

  1. Kedves Kati! Gyönyörű a dal. Miután az eredeti előadóval is meghallgattam, megint megggyőződhettem róla, hogy LSG-vel még értékesebbé vált. Az ő kidolgozott, lírai hangján kifejezőbb. A szöveg ismeretével válik teljessé az élmény. Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! Én először az eredetit hallottam, már akkor tudtam, hogy LSG hangjával csodásan fog szólni a dal, mióta megjelent, minden nap meghallgatom többször is. Valóban nagyon szép.

      Törlés