2021-10-10

Heti összefoglaló - 40. hét



Master in the House

A mai részben egy pszichológus, Oh Eun Yeong volt a mester, aki sokat beszélgetett a műsor szereplőivel. Számomra is akkor lesz teljesen világos, hogy miről is volt szó, ha megnézem angol felirattal, de egy részletet kiragadtak nekünk, amelyet most lentebb összefoglalok a Soompi cikkére alapozva:
 
Oh doktor arról érdeklődött a szereplőknél, hogy vannak-e tapasztalataik pszichológussal, és LSG őszintén beszélt a múltban történtekről.
LSG: "Korábban kaptam pszichológiai kezelést. Akkoriban az elmém olyan klausztrofóbiás volt, hogy fizikai tüneteket is tapasztaltam. Ez azelőtt volt, hogy bevonultam, kb. 29 éves voltam. Közel voltam a 30-hoz és elkezdtem fájdalmat érezni. Először azt gondoltam, ez csak valami betegség, ezért elmentem egy hagyományos koreai orvosi klinikára és a kórházba, még MRI-t is készítettek. Azt mondták, semmi bajom, de fájdalmaim voltak.
A körülöttem lévőktől hallottam, hogy ez szorongási zavar is lehet és azt javasolták, forduljak pszichiáterhez. De pszichiáterhez menni nem ugyanolyan, mint a környékbeli orvoshoz vagy kórházba látogatni. Még az is nehéz volt, hogy az ajtóig elmenjek. Akkoriban nem voltam képes mindenről beszélni, ami a szívemben volt. Ösztönös volt, hogy megvédjem magam."
 
Azt már korábban is megtudtuk, hogy LSG magába zárja az érzéseit, akkor is azt mutatja, hogy minden rendben van, amikor ez nem igaz, mert nem engedheti meg magának,  hogy ez így legyen. Ennek ellenére mégis akadnak körülette olyanok, akiket valamennyire beavat, és igazán örülök neki, hogy felismerte, valami baj van és segítséget kért.

"Nem hiszem, hogy ez egy rossz oldalam, de van egy olyan oldalam, ami néha nehézséget okoz. Amikor jól érzem magam, amikor jó a légkör, nehezemre esik nemet mondani az embereknek. Túl könnyen nyújtok segítséget."
 
Majd elmesélt egy történetet példaként:
"Egy közeli barátom lányának az első szülinapja volt, és engem is meghívtak. Ugyanaznap volt, mint a Hwayugi utolsó forgatási napja. A szülinapi buli délben volt Jamsilban, én Yeongjongdon forgattam. Az utolsó forgatási nap volt, nem volt sok dolgom, de a szülinapi buli miatt már napfelkeltekor ott voltam és vártam. De mivel nem hivatalos esemény volt, hanem valami személyes, nem kérhettem meg a stábot, hogy gyorsan fejezzük be. Ehelyett egész nap aggódtam. Végül elkészítettük a csoportképek a stábtagokkal. Habár nagyon nehéz volt nekem, úgy tettem, mintha minden rendben lenne, mert nem akartam, hogy tudjanak róla. Elmentem a szülinapi bulira és ott is készültek képek."
 
(A Soompi fordítása nem teljes, mert LSG arra is utalt, hogy nagyjából két órányi távolságra van a két hely, illetve valamit a cipőjéről is mondott, hogy útközben vette észre, hogy nem megfelelő cipő van rajta és megállt venni egyet ???)

És hogy mit mondott a szakember?
Dr. Oh: "Oka van, hogy nem tud nemet mondani. LSG egy nagyon odaadó ember erős felelősségérzettel. Nagyon önzetlen. Szeret előzékeny lenni másokkal szemben. Amikor úgy gondolja, hogy segíthet másokon vagy örömet okozhat nekik, nem tud ellentmondani. A másik dolog LSG-vel kapcsolatban, hogy hisz önmagában és megvan a képessége, hogy megtegye, amire szüksége van. Egy megfelelő személy, aki eddig jól csinálta a dolgokat. Igazán hisz magában, hogy képes megtenni a dolgokat."

A fenti beszélgetés videórészlete: 

Team up 072

Videó a múlt heti részből: https://www.youtube.com/watch?v=2SkhD8v7AmE
 
Részlet a szombati részből:
 
Sign Again
A dél-kelet ázsiai régióban a TLC nevű csatorna műsorra tűzte a Sing Again c. műsort, amelyben Lee Seung Git, mint a show műsorvezetőjét láthattuk. A jó hír, hogy így angol feliratot kap az egész, már csak az a kérdés, hogy ez elérhető lesz-e valahol.

https://tryp96.wordpress.com/2021/10/05/lee-seung-gi-sing-again-is-airing-on-tlc-southeast-asia-eng-sub/

Felállítasz egy célt, de legtöbbször nem vagy képes elérni. Ha ezeket az erőfeszítéseket bukásként kategorizálják, az élet nem lenne szórakoztató, csak egy nehézség. Az élet ciklusok sorozata: bukások, reflexiók, túljutások és sikerek. Ezeknek az énekeseknek a meghívása, akiknek a zenéjét fiatalon élveztem, és újra látni őket a színpadon, egyszerű örömet okozott számomra. Amikor eldöntötték, hogy még egyszer megpróbálják, ami a múltban történt csak az út egy része, de nem bukás.

ProSpecs

Ai CANDO

SinkLeader

Egyéb
Ezt nem hagyhattam ki, a Mouse betűi adták magukat a Squid Game betűinek/jeleinek ötvözésére.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése