2016-03-02

Lee Seung Gi 2. levele, 2016.02.14.

A mai napon került fel a hivatalos honlapra Lee Seung Gi 2., rajongóknak szóló levele, kelt 2016.02.14-én. Alább olvashatjátok a fordítását.


A második levél a szeretett Aireneimnek… <3

Airen! Hűség! Ma február 14.-e vasárnap van.

Azt hiszem, ez a levél kb. 10 nap múlva érkezik meg.

A leveleket akkor gyűjtik össze, amikor a vallási gyakorlatra megyünk minden vasárnap. ㅋㅋ

A katonaság nagyon rendszerezett. Egész reggel a tőletek kapott leveleket olvasom. Olyan sok, hogy ez mindig mindenkit meglep. Aztán másodszor azon lepődnek meg, hogy azt látják, mindet elolvasom. ㅎㅎ

Valószínűleg ez az utolsó alkalom, hogy ebből a kiképző központból küldök levelet, ugye?

Élvezem az izgalmakat.

Már 14 napja, hogy bevonultam. Nem úgy érzem, hogy sokat tettem. ㅎㅎ

A velem kapcsolatos hírekről a közösségi média által értesülök, ahol a rajongók informálnak engem.

A legkeresettebb szavak az időjárás, mikor lesz a dal, amin Psy hyunggal dolgoztam, stb.

Egész vicces várni ezekre a hírekre, amikről korábban olyan könnyen tudtam. Köszönöm.

Nagyon jól vagyok a szeretettől és támogatástól, amit a rajongók leveleiből kapok.

Kíváncsiak vagytok, mit csinálok? Szakaszvezető vagyok.

Van egy önkormányzati rendszerünk a seregben a gyakorlatozó katonák között is, és jelentéseket, tevékenységeket és vitákat tartunk egymás között.

Minden éjjel a szakaszparancsnok jelent nekem, aztán nekem a felettesemnek kell jelentenem. Ez jó móka! Felelősebbnek érzem magam és élvezetessé teszi a katonai életet!

Minden éjjel nehézségeim vannak az ágyúlövések közepén (horkolnak….), de már hozzászoktam!

Népszerű vagyok a sereg férfijai között! Én takarítom az egész lakó területet és akárhova megyek a fehérítős vödrömmel, a katonák mind kiabálnak és felhajtást csinálnak!

Sok férfi rajongóval találkoztam, akik rejtőzködtek. ㅎㅎ Holnaptól kezdem az igazi kiképzést.

Jól fogom csinálni és remélem, a rajongók mind egészségesek, ne legyetek betegek. <3

Szeretlek titeket.

2016. február 14.

Lee Seung Gitől a Nonsan katonai kiképző központból

Ui. Épp most a felettesünk „Atras” csokit osztogat… Nagyszerű…. A hihetetlen édes íz.


A honlap szerkesztőinek kérését tiszteletben tartva nem osztom meg a levélről készült eredeti képet, de ezen az oldalon* megtaláljátok.

A fordítás leeseunggi.com oldalon található angol verzió alapján készült.
Hungarian translation is based on the English translation on the site leeseunggi.com.

*A link már nem működik. (2019.10.29.)

2 megjegyzés:

  1. Kedves Kati!Nagyon tetszik az oldalad,nagy rajongója vagyok Lee Seung Gi-nak.Mivel eddig nem találkoztam rajongói oldallal róla facebook oldalamon csinálta egy kis zárt csoportot Lee Seung Gi-Hungary névvel.Páran,barátok vagyunk benne.Mi is rakhatunk fel majd képeket ide vagy csak te szerkeszted.Köszönjük,hogy létre hoztad ezt az oldalt.Üdv.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kedves szavakat!
      Egyelőre teljesen egyedül szerkesztem az oldalt, de minden ötletet, javaslatot szívesen fogadok. :)

      Törlés