2017-09-29

Lee Seung Gi egy másik katonai magazinban (ROK Army Magazine)

Ez már csak egy ilyen hónap. Kíváncsi vagyok, van-e még másik katonai magazin Koreában? OK, ne legyek telhetetlen...

Általában reggel nem nézek rá a netre, de ma úgy alakult, hogy vetettem rá egy-két pillantást, és egyből egy nagyszerű összeállításba botlottam. Korea egy másik katonai magazinjában, a Republic of Korea Army Magazine októberi számában is foglalkoznak LSG-vel, és eddig nem látott képeket osztottak meg a kiképzésről, valamint a katonai szolgálatról. Kíváncsiak vagytok, ugye?

Aki a közösségin is tudja követni a bejegyzéseket, az már értesülhetett róla, de most végre mindenkihez eljuttathatom a hírt, ez a magazin teljes egészében megtekinthető online is! Ezért 👉 ide 👈 kell kattintani. Aki pedig csak bizonyos oldalakra kíváncsi, az görgessen tovább:






Ha a képeket külön is szeretnétek, látogassátok meg az Everything LSG oldalt, vagy ezt a blogot!

Talán hamarosan azt is megtudjuk, hogy pontosan miről is szól a fenti írás. (Van egy tippem, de a legutóbbi tévedésem óta nem merek semmit sem kijelenteni...)
Egyébként az újságról meg kell állapítanom, hogy nagyon igényes kiadványnak tűnik, a minket érdeklő oldalakon túl is csodálatos természeti képeket láthatunk benne. Valamint írnak az idei GFF-ről, azt hiszem, a programokról, de hiába bogarásztam át, LSG nevét sehol sem láttam.

Ha ez az utolsó hónap úgy telik el, hogy két-három naponta kapjuk a jobbnál jobb ajándékokat, észre sem vesszük, máris október 31. lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése