2017-09-19

Összefoglaló a 2017.09.18-ai eseményről

NÉHÁNY KÉPPEL FRISSÍTVE! - 09.20.

Hosszú hetekig, hónapokig semmi, most hirtelen viszont felgyorsultak az események. Először is közeleg az október, vagyis Koreában megint lesz GFF katonai fesztivál. Hogy Seung Ginek lesz-e nagyobb szerepe ebben, még nem derült ki pontosan, de szerintem biztos ott lesz. Az esemény reklámvideójában már feltűnt, ha lemaradtatok volna róla, az ezt megelőző bejegyzésben láthatjátok a videót magyar felirattal.

Közben tegnap este (mármint koreai idő szerint tegnap este) Lee Seung Gi megint műsorvezetőként állt színpadra egy nemzetközi katonai konferencián, amit PACC&PAMS néven rövidítenek. Ennek a megnyitója 18-án este volt, és 28 indo-ázsiai csendes-óceántérségi ország részvételével zajlik. A háromnapos konferencia fő témája az egység.
Az eseménynek már második alkalommal ad otthont Korea, és ez most különösen fontos, ugyanis ahogy a résztvevők fogalmaztak, elengedhetetlenül szükséges, hogy a térség országai vállt vállnak vetve álljanak szembe a nem hagyományos fenyegetéssel, ami a 27 mérföldre elhelyezkedő Észak-Koreától jön Japán felé kilőtt rakéták formájában, ezzel egyértelműen provokálja Dél-Koreát, valamint az USA-t is fenyegeti. De nemcsak ezeket az országokat veszélyezteti, hanem az egész világot, így egyértelmű cél a fegyveres konfliktus elkerülése és Észak meggyőzése arról, hogy a nukleáris fegyverek útján járni hiba.

A konferenciát színvonalas műsorral nyitották meg, ahol a két műsorvezető LSG és Jung Ji Won voltak. Ami meglepő (és számomra nagyon szokatlan), hogy LSG civilként állt színpadra, a bevonulása óta majdhogynem az első alkalom, hogy egyenruha nélkül látjuk.

Néhány kép az Everything Lee Seung Gi oldalon összegyűjtve, valamint más forrásból:
1.) ez még a próba idején készült link
2.) egy nagyon-nagyon távoli kép link
3.) és egy közeli kép link - jelszóval védett (a jelszó Tryp, az angol nyelvű blog szerkesztőjének kérése alapján nem nyilvános, de akinek szüksége lenne rá, e-mailben elkérheti tőlem.)
4.) Instagram
5.) Twitter - az előző felnagyítva
6.) még egy nagyobb kép a próbáról link
7.)  ez is egy jelszóval védett kép link

És végezetül egy videó, ahol LSG és a hölgy felkonferálják a tánccsoportot (0:00-0:25, 8:33-8:56):


Igen, mindenki jól hallhatta, ez angolul van. Mivel ez egy nemzetközi konferencia célszerű egy nemzetközi nyelvet használni. (a tánc is biztos nagyon szép, de erről most lemaradtam 😛)


------------------
tryp96.wordpress.com, twitter.com

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm az összefoglalót Kati.Végre láthattuk kedvencünket civilben sok-sok idő után.A próbán pedig kifejezetten jól néz ki a laza szerelésben.A telefonomon is próbáltam nagyítani,sajnos akkor torzul a kép.no de sebaj,guggolva is kibírjuk már ezt a kis időt,remélhetőleg nagyon sokszor fogjuk látni Seunggit elegánsan,mint mindig.A GFF fesztiválon való részvételét én borítékoltam,biztos voltam benne,hogy csak is Ő lehet az MC.Ezt én búcsúnak is veszem.De kit is kérhettek volna erre fel min Őt?!Ahhoz képest,hogy mennyi kiképzésen kellett részt vennie,amit kiválóan is teljesített,sokat foglalkoztatták.A közvélemény kutatások is az mutatják katonaságon belül is hogy nagyon közkedvelt kedvencünk.Kemény 20 hónapon leszünk túl lassan,nekem pedig nosztalgiás hangulatom van a fesztivált illetően.Emlékszel 1 évvel ezelőtt milyen lázban voltunk,hogy ki tudjuk deríteni a GFF fesztivál programját.Örök ,nagy és felejthetetlen emlék számomra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elnézést Csilla, most látom, hogy nem reagáltam a hozzászólásodra...
      Az egy évvel ezelőtti izgatott várakozás bennem is felidéződött, nekem is kellemes emléket jelent, pedig én csak itthonról követtem az eseményeket, de külön mappám van a gépemen a legjobb felvételekkel. Neked még nagyobb és jelentősebb emlék, ezért még egy ideig irigyelni foglak.
      Hogy érted azt a részt, hogy "A GFF fesztiválon való részvételét én borítékoltam,biztos voltam benne,hogy csak is Ő lehet az MC." Az idei fesztiválra célzol? Mert arról nekem nagyon kevés információm van, Te tudsz valamit?

      Törlés