2018-12-12

Lee Seung Gi hivatalos oldala megújult


Láttátok Lee Seung Gi megújult honlapját? Hogy tetszik?

Én őszintén megmondom, bízom benne, hogy még dolgoznak rajta egy kicsit. Mobilról nézve nagyon kényelmesnek tűnt, könnyen kezelhető menürendszerrel, viszont számítógépen is megnyitva kiderült, hogy a mobilos verzióban nem látszódik minden. Ugyanakkor a számítógépes változat kissé nagy méretű, nálam nem fér el a monitoron. De erre van megoldás. (Ctrl+- vagy akinek egere van: Ctrl+görgetés)
A tartalom szuper, ebben a hónapban minden menüponthoz regisztráció nélkül hozzá lehet férni. Akik látogatták a régi oldalt, tudhatják, hogy sok menüt csak a regisztráltaknak tettek elérhetővé, most bárki ízelítőt kaphat, hogy mit is jelent regisztrálnak lenni.

Az oldalt megnyitva a Hook Entertainment üzenete fogadja a látogatót:

"Hello!
Itt a Hook Entertainment.
Köszönjük minden rajongónak, akik támogatják LSG-t. LSG honlapjának felújítása befejeződött. A honlap ma, 2018.12.12-én 11 órakor újranyitott.
Mostantól 2018.12.31-ig a honlap teljesen nyitott a nyilvánosság számára. A rajongóknak nem szükséges tagként regisztrálniuk és hozzá tudnak férni az összes oldalhoz a honlap menüjének segítségével.
Változások történtek LSG időbeosztásától az Airen Zónáig. Ha bármi javaslatod van, kérjük, hogy nyugodtan jelezd nekünk.
Lesz egy nyílt időszak a tagként való regisztrációra 2019.01.01-től 2019.01.31-ig. Miután sikeresen regisztráltál tagként, hozzá tudsz férni minden oldalhoz a menü segítségével és részt vehetsz a honlap által szervezett eseményeken.
De azok a rajongók, akik a nyílt időszak után regisztrálnak, nem tudnak részt venni az eseményekben az Airen Zónában, az időbeosztásos táblában, a közösségben a honlapon. Kérjük a megértésed.
Azoknak a rajongóknak, akik hosszú ideje támogatják LSG-t, őszintén köszönjük a támogatásotok és reméljük, gyakran használjátok majd a felújított honlapot.
Köszönjük!
Hook Entertainment"

Tehát jelenleg a honlap teljes elérhető tartalmát lehet nézegetni, de van egy kivetnivalóm. A korábbi oldalnak volt angol nyelvű felülete, de ez most teljesen hiányzik. Remélem, csak egyelőre, mert azzal megkönnyítik a nemzetközi rajongók helyzetét is. Minden bizonnyal így lesz, hisz a honlapon található üdvözlővideó eleve angol felirattal került fel az oldalra. LSG így köszönti rajongóit az új oldalon:




"Sziasztok Airenek. Örvendek. Én vagyok az. Az elmúlt nyáron említettem a hivatalos honlap felújítását, és végre örömmel jelentem be ebben a videóban, hogy a felújítás befejeződött.
Elfoglaltan töltöm 2018 utolsó napjait TV drámában és TV showban való szerepléssel. 2019-ben a Vagabond c. TV drámában kezdek, ahogy azt már a legtöbben különböző helyekről tudjátok. A Vagabondban garantálom, hogy egy olyan szerepet láthattok, amilyet még sosem játszottam korábban; ebben az értelemben remélem, hogy magas elvárásaitok vannak. Én magam is nagyon izgatott vagyok, amiért egy ilyen szerepet játszom és óvatos is leszek, hogy nehogy megsérüljek a forgatás során. Aztán szereplek a Netflix TV műsorában, a Busted!-ben.
Remélem, vigyáztok magatokra, mert a tél különösen hideg lesz. Mindannyiótoknak a legjobbat kívánom, töltsétek az év végét boldogan. És ne felejtsétek el meglátogatni az új honlapot, ahol gyakran fogok különféle híreket adni."

És ha ez nem lenne elég, LSG írásban is hagyott üzenetet az új oldalon. Micsoda öröm és kihívás volt számomra reggel ezt böngészgetni, pár részletet megérteni, de szerencsére számíthatunk a koreaiul értő és tudó rajongókra, akik teljes angol fordítást közölnek nekünk, nemzetközi rajongóknak.

"Sziasztok Airenek~~~
LSG vagyok!!
Mindenki jól van és nem fázik meg a hideg télben~??
Kíváncsi vagyok, hogy a rajongóim támogatásának és szeretetének hála maradok melegen, mert jól viselem [a hideget] anélkül, hogy a megfázás miatt aggódnék.
Láttátok, hogy a hivatalos honlap újranyitott a felújítás után~~??
Milyen? Tetszik~?!ㅎㅎ
Remélem, olyan hellyé válik, ahol a rajongók szabadabban jöhetnek-mehetnek^^!!
Mostantól sok jó hírt hozok majd ide.
Töltsétek az év végét jó emberekkel.
Remélem, mindannyiunknak boldog éve lesz 2019-be is~~!! Szeretlek titeket^^"

 


Mint említettem, az oldal jelenleg csak koreaiul érhető el, de megéri böngészni. Ajánlom a Multimedia menüpontot, ahol pár nagyszerű képet nézegethettek, illetve a zenei videókat tekinthetitek meg. (Már értem, miért hozta létre a Hook Entertainment a YT csatornáját.) Akik a Community menüpontra tévednek és a To Seunggi résznél szívesen küldenének üzenetet LSG-nek, ne habozzanak, a 글쓰기 gombra kell kattintani, majd az űrlapon megadni a nevet, egy jelszót (ez azt garantálja, hogy csak a jelszót ismerők tudják elolvasni az üzenetet), e-mail címet, webcímet, az üzenet tárgyát, és végül magát az üzenetet. Én már írtam, a 39.617. vagyok. Vajon el lehet ennyi üzenetet olvasni?

Amire még nagyon kíváncsi leszek, az az Official Goods, vagyis hivatalos termékek opció. Jelenleg még üres, de hamarosan itt is lesz valami.

Olyan információkat is megtudhattunk az oldalról, hogy a Busted! című variety januárban lesz a Netflixen, a Vagabond drámát pedig áprilisban tervezik műsorra tűzni. Gyorsabban itt lesz, mint gondolnánk.

Felhívnám még a  figyelmet LSG időbeosztására. Nagyon zsúfolt, nincs megállás. Dec. 18. Busted! forgatás, dec. 19. ??, dec. 20. KB reklám forgatás, dec. 21. Brain Study reklám forgatás, dec. 24-25. Jipsabu forgatás.



Mit lehet ehhez hozzáfűzni? 화이팅~~~~


-------------------------
Angol: LSGKWA (Hook Ent. üzenete), tryp (LSG üzenete)
Kép: leeseunggi.com

2 megjegyzés:

  1. Szia Kati!Rég "találkoztunk".Remélem jól megy a tanulás,tudom munka mellett nehéz lehet.Köszönöm a tájékoztatást,nagyon jól összeszedted.Én is nagyon vártam már az oldal megnyitását.Még nem volt időm teljesen átnézni,talán gondolni fognak más országok rajongóira is és lesz angol nyelvű lehetőség is a böngészésre.Nagyon jó képeket tettek fel és láttam a határidő naplót is:nem fog unatkozni Seunggi az biztos /nagy-nagy örömünkre :) :) :) .Szerinted fogunk tudni regisztrálni majd az oldalra? Ki tudja milyen feltételeknek kell majd megfelelni.Minden esetre itt van nekünk a minden vasárnapi Jipsabunk,nagyon szeretem a műsort.Januárban már láthatjuk az új műsort /Basted,aztán már nem is olyan sokára jön április a Vagabonddal,nagyon várom.Úgy gondolom ezzel a sorozattal is úgy leszünk,mint a Hwayugival,adás után letöltés.Milyen izgalommal vártuk a részeket,gondolom ez most is így lesz.Köszönöm az összefoglalód és kívánok boldog ünnepeket és sikeres új évet tanulásban,munkában és a magánéletben/ja igen ,majd elfelejtettem természetesen legyen időd a jövőben is híreket,feliratokat,hozni nekünk, Seunggi rajongóknak.Szeretettel üdvözöllek

    VálaszTörlés
  2. Kedves Csilla! Köszönöm a sorokat, hogy megosztottad velem/velünk a gondolataid.
    Nos, a regisztrációt illetően nem hiszem, hogy akadályt gördítenek a nem koreai rajongók elé, valószínűleg hasonló szisztéma szerint lesz, mint a régi honlap esetében. De nincs összevetési alapom, ugyanis én csak szerettem volna regisztrálni anno, de valamit elronthattam és később nem is próbálkoztam. Majd most! Biztos lesz hozzá használati, majd szólok róla.
    Szerintem lesz majd angol felület is, csak idő kérdése. Elsősorban a hazaikra gondolhattak, de ugyanolyan fontosak a más országok rajongói is.
    Én csak abban reménykedem, hogy nem hétköznapra fog esni sem a Busted!, sem a Vagabond. Az április nekem amúgy is nagyon húzós lesz. De talán nem annyira, mint LSG időbeosztása. :D Bár ki tudja...
    Köszönöm, igyekszem minden területen helyt állni, és ha itt nem is, de a Facebook-on rendszeres(ebb)en jelentkezni.

    VálaszTörlés