2018-12-31

Útmutató, azaz hogyan regisztráljunk Lee Seung Gi megújult honlapjára

Frissítve! - 2020.01.31.

Az alig egy hónapja újult formában megnyílt honlapra a mai naptól kezdődően lehet regisztrálni. A regisztrációval sok előnyt élvezhetünk, ugyanis akik január végéig megteszik ezt, többet kapnak, mint azok, akik kicsúsznak a határidőből.* Ahogy az elmúlt hetekben, továbbra is hozzáférhetünk az oldal teljes tartalmához beleértve az időbeosztást is, és a lehetőőség is adott, hogy a honlapon keresztül szervezett eseményeken részt vegyünk.
Habár az oldal koreai nyelvű, és a LSGKWA is készített hozzá egy rövid ismertetőt, kérésre most én is összerakom a magyar nyelvű lépésről lépésre útmutatót. "Biztos, ami biztos alapon!"

1. lépés
Látogasd meg a hivatalos honlapot: http://leeseunggi.com/


2. lépés
Kattints a "JOIN" gombra! (csatlakozás) 

3. lépés
Fogadd el a Felhasználási feltételeket és az Adatvédelmi irányelveket! A végén kattints a lap alján található gombra!

(Amennyiben valaki nagyon kíváncsi a tartalomra is, másolja be a szöveget a Google fordítóba, viszonylag értelmesen fordítja le.)

4. lépés
Töltsd ki az űrlapot!
Adj meg
- egy min. 3 karakterből álló ID-t, amely betűket, számokat és _ jelet tartalmazhat! FONTOS: ezzel jelentkezhetsz be az oldalra!
- jelszavad (vigyázz, nehogy elfelejtsd!)
- jelszavad még egyszer
- neved (javasolt az igazi neved használnod)
- felhasználóneved, mely latin vagy hangul betűkből, valamint számokból állhat. Később van lehetőség a név megváltoztatására, de utána 60 napig nem változtatható.
- e-mail címed.
A pipákat hagyd benn, ha szeretnél hírlevelet kapni.
Végül írd be a számokat, amelyet a saját monitorodon látsz.
A regisztrációd a bekarikázott gombbal véglegesítheted.


Ha minden jól ment, kapsz egy üzenetet arról, hogy sikeresen regisztráltál, ha esetleg visszadobja, mert pl. már foglalt a felhasználónév, akkor próbáld meg újra egy más névvel.
Az üzenet a képernyőn jelenik meg, nem e-mailben küldik.



5. lépés
Belépés a LOGIN gombbal.
Figyelem, az ID-t (nem a felhasználónevet vagy e-mail címet) és a jelszavat kell megadni a belépéshez!



Remélem, segíthettem ezzel a kis leírással, de ha valami nem világos, kérdezzetek és közösen kiokoskodjuk!


A leírás a LSGKWA útmutatója alapján készült.


* Amiről én is megfeledkeztem, hogy akik később  regisztráltak/regisztrálnak, azok nem kapnak hozzáférést pl. az Airen zone tartalmaihoz, de mint ahogy 2020 januárjában, a honlap készítői máskor is lehetőséget biztosíthatnak a később regisztrálóknak, hogy teljes értékű látogatóvá váljanak.

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm,ez gyors volt.Már regisztráltam is.

    VálaszTörlés
  2. Kati! Mi lehet az oka, hogy a jan.31-i ismételt regisztrációt elfogadták, mégis azt írja ki mindenhol, hogy "Nincs engedélye a cikk olvasására."
    "Nincs engedélye a lista megtekintésére." stb

    VálaszTörlés
  3. Lefelejtettem. Esetleg az a hiba, hogy náluk már az febr. 1-re esett. ??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A múlt hét folyamán én is regisztráltam más névvel (azt azóta már töröltem) és azzal én is azt tapasztaltam, hogy nem férek hozzá szinte semmihez sem. Amennyit tudok, hogy a honlap újranyitásakor, 2018 végén volt egy kedvezményes regisztrációs időszak kb. egy hónapig, akik akkor regisztráltak, azok mindent látnak, aki erről lemaradt, az csak korlátozottan fér hozzá az oldal tartalmához. A dátumoknál és időpontoknál azt kell figyelni, hogy Koreában mi van, szóval ez is okozhat problémát, ha ott már 1-je volt, nálunk meg még csak 31-e.

      Törlés