2019-01-01

[Felirat] - Jipsabu, Heungbu és Nolbu története

Eredetileg karácsonyi meglepetésnek szántam, de egyetemi kötelezettségeim miatt nem jutott rá akkor időm, de ha már a fejembe vettem, hogy megcsinálom, legyen hát belőle újévi ajándék.
A 2019-es év első bejegyzésében a Jipsabu 49. részének egy részletét hoztam el, amikor a fiúk a Heungbu és Nolbu történetét mutatták be a gyerekeknek. Remélem, Ti is legalább annyira élvezitek, mint az ovisok.


A videót felirattal együtt az alábbi elérhetőségen találjátok meg. Jó szórakozást hozzá!


 -----------------
Kép: wonobrothers
Angol: kshow

5 megjegyzés:

  1. Wao Kati!Nagyon ügyes vagy,köszönöm szépen.Imádom a Jisabut.Puszi érte. BUÉK

    VálaszTörlés
  2. Nagyon élveztem az előadást az ovisokkal együtt. Örömmel néztem a fiuk játékát és a gyerekek reakcióit. Nagyon szeretem a Jipsabut, megérdemleték a díjat/díjakat. Remélem sokáig élvezhetjük ezt a műsort. BUÉK minden blog látogatónak!

    VálaszTörlés
  3. Sajnálom, hogy nem tudok többet foglalkozni a műsorral, sok-sok részletét, sőt egész részeket érdemes lenne lefordítani, hogy minél többen érthessétek, de nagyon örülök neki, hogy ilyen kis részlettel is örömet okozhattam.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Kati!

    Köszönöm, hogy elérhetővé tetted magyar felirattal ezt a tüneményes részletet. A srácok igazán kitettek magukért, látszott, hogy mennyire komolyan vették az előadást. A gyerekek őszinte reakciója és beleélő képessége megindító volt, velük együtt élveztem én is minden egyes percet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Biri! Örülök, hogy megnézted és tetszett. Őszintén szólva nem is olyan régen néztem a tárhelyen, hogy mely fájloktól lenne érdemes megszabadulni, amit már biztosan nem fog senki se keresni. Ezen is elgondolkodtam, de végül nem töröltem. És ezek szerint nagyon jól tettem. Jó érzés, hogy a korábban készült feliratokra is szükség van még.

      Törlés