2019-11-03

Lee Seung Gi interjú

A héten került fel a The Swoon csatornájára egy nagyon élvezetes Lee Seung Gi interjó, amelynek egykori és jelenlegi sorozatairól, és a színészettel kapcsolatban kérdezték. Nem is lehet másként, mint hogy ezt is le kellett fordítanom, hogy azok is érthessék, akik nem tudnak angolul.





Valószínűleg akadnak új rajongók is, aki a Vagabond miatt figyeltek fel Lee Seung Gire, ez az interjú arra is remek alkalom, hogy a korábbi sorozatokból is ízelítőt kapjatok, mindet megéri megnézni.

-----------------
Videó és angol felirat: The Swoon

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm Kati,ez az interjú így a Vagabond végefelé járva még közelebb hozza LSG személyiségét! S mivel minden sorozatot láttam, a kulcsszavakat is nagyon találónak érzem. Ideje lesz ismét megnézni őket!
    Bár megjegyzem,nagyon hiányzik az énekes Seung Gi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mostanság belelesek az SBS 24시간TV műsorába, ahol jelenleg nonstop LSG sorozatait adják, így az elmúlt napokban sikerült egy kicsit nézni a Brilliant Legacy-ből, a My girlfriend is a gumiho-ból és a You're all surrounded-ből. De tényleg időszerű lesz énekesként is visszatérnie, amennyire tudom, tervbe van véve, szóval várjunk. Az már egész jól megy nekünk. :)

      Törlés
  2. Szia Kati! Örömmel olvasom LSG minden interjúját, amiknek a fordításáért nagy köszönet neked. Nem volt sok időm keresni a még hiányzót. Csak ezt a Singapore Press Interview Video-t találtam. Remélem erre gondoltál.
    https://www.zaobao.com.sg/zvideos/entertainment/story20191101-1001824?fbclid=IwAR0ayX_B-9goJCrAcVRy2OlCyFOCsbZEIQ-A9Cr8l6cb1SZkMTfHF6lxrjo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem biztos, hogy erre gondoltam, mivel nem tudtam megnézni, nem is tudom, mi hangzott el abban, amelyikre gondoltam, de ezt nagyon köszönöm! Érdekes kérdések hangzottak el, a hét folyamán ezt is igyekszem lefordítani.

      Törlés