2019-11-03

FM interjúk 1.

Kicsit le vagyok maradva az előzetes terveimhez képest, de néha hiába tervezünk el bármit, valami áthúzza a számításaink és fontossági sorrendet kell felállítani, így a fontost megelőzi a még fontosabb, a kötelesség. De nem feledkeztem ám meg arról, hogy ígértem az interjúk fordítását.


A rajongói találkozók  (Manila, Bangkok, Szingapúr) alkalmával az eseményt megelőzően minden helyszínen készült egy-két rövidebb beszélgetés Lee Seung Givel. Érdekes kérdések hangzottak el, így szükségét éreztem, hogy ezt veletek is megosszam.


Ez alkalommal még csak két interjút tudok megmutatni, az egyik a Fülöp-szigeteken, Manilában készült, míg a másik Thaiföldön, Bangkokban.

A manilai interjú a Rapplerrel:


A bangkoki interjú a Korseries-zel:



Illetve egy kis segítséget szeretnék kérni. Én sem tudok mindenre odafigyelni, és sajnos nem sikerült minden interjú elérhetőségét összegyűjtenem, elmentenem magamnak. (Tudom pl., hogy a szingapúri interjút láttam valaki által megosztva, de nem volt lehetőségem megnézni a videót, illetve az elérhetőséget sem jegyeztem fel magamnak.) Kérem, hogy aki belebotlik egy-egy mostanság készült beszélgetésbe (főleg ha annak van angol felirata), azt ossza meg velem is. Linkkel megadott elérhetőség, vagy a videó pontos címe elegendő, amit akár lent hozzászólásként, akár e-mailben (lsghungarianfanpage@gmail.com), vagy Facebook-on keresztül küldhettek el nekem, és ahogy időm engedi, fordítok. Köszönöm! :)
----------------------
Videó és angol felirat: Rappler, Korseries
Kép: Korseries

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése