2019-11-23

Vagabond 16. rész letöltése

A 16. rész, ami nem az utolsó!



A fájl adatai:
neve: Vagabond E16 720p NF WEB-DL DDP2.0 x264 - deeplife
mérete: 1,27 GB
minősége: 720p
típusa: mkv
Netflixes változat!


Mivel így nem érhet véget a sorozat, és lesz folytatás, jelzem előre, hogy az új részeket is ugyanúgy feltöltöm a Mega felhőbe, ahogy tettem ezt a korábbiakkal. Viszont az ottani tárhelyem véges, tegnap is egyéb fájlokat kellett átköltöztetnem, hogy az eheti két résznek helyet csináljak. Ezért egy később megnevezésre kerülő napon törölnöm kell majd az 1. évad részeit, hogy megoszthassam a 2. évad epizódjait is. Erről időben értesítek mindenkit az oldalon és a közösségin is keresztül.

*A link nem működik. (2020.02.29.)

2 megjegyzés:

  1. Szia Kati!
    Először is szeretnék neked nagyon boldog névnapot kívánni.
    A másik pedig, végignéztem a Vagabond részeit.Nagyon fantasztikus volt a sorozat, jó volt a történet, izgalmas, eseménydús volt.Lee Seung Gi pedig mintha neki írták volna a szerepet.Nagyon jó volt végig. A vége pedig, ott ültem és néztem, majd visszatekertem, hogy miről és mikor maradtam le.Majd rájöttem, hogy ennyi volt.Nagyon nagyot csalódtam, ez a sorozat nem ezt érdemelte.(Illetve én sem.)
    Most még az sem vigasztal, hogy esetlegesen lesz folytatás.Megérdemeltünk volna egy mesés véget a jó elnyeri a lány kezét a rossz pedig a méltó büntetését.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves gyomar!
      Köszönöm a köszöntést, nagyon aranyos vagy! :)
      Sok véleményt olvastam a Vagabondról, és a legtöbbje ugyanez: fantasztikus sorozat, de a "befejezésével" sokan nem tudnak mit kezdeni, elfuseráltnak érzik.
      A hétvége folyamán 3x néztem meg a részt, az utolsó perceket pedig 5x. Első reakcióm az volt, hogy ennek mindenféleképpen kell lennie folytatásának, így nem érhet véget. Azóta eltelt egy kis idő, és visszatért a józan eszem, ami azt mondja, várjak. Előbb-utóbb valaki elszólja magát, vagy legalább a produkciós cég tartozik annyival, hogy egyértelműen tájékoztatja a nézőket, akik a folytatásra várnak, akár lesz, akár nem.
      A Vagabond 16 részen keresztül folyamatosan gondolkodásra késztetett, hogy mi húzódik a háttérben, mi miért történik, ki kinek az oldalán áll, stb. A 16. rész után ez a folyamat nem állt meg, csak most nem Edward ellen keresem a bizonyítékokat, hanem a nyomokat, amelyek az esetleges folytatásra utalnak.
      Hogy lehet-e egyértelmű happy enddel pontot tenni az egész végére, azt kétlem.

      Törlés