2020-01-01

Fordítás - Lee Seung Gi újévi üzenete


A leeseunggi.com oldalon közzétett üzenet magyar fordítása Tryp angol fordítása alapján:


 
Airenek, új év van, 2020 ~ ~ ~ ^^
Jószerencse, egészség és boldogság, remélem, mind meglesz az új évben. Számomra túl gyorsan telt az idő tavaly ~ Marha Seung Giként dolgoztam, de ez... egy... jele annak, hogy öregszem? ㅋㅋㅋㅋ

Airenek ❤, az értékes rajongóim, akik a 2004-es debütálásom óta mostanáig folyamatosan mellettem állnak, sok jó emléket szereztünk a hosszú idő alatt, amit együtt töltöttünk. Minden boldog emléktől úgy tűnik, hogy valóban sikeresen eljutottunk idáig ~ ~ ^^!!

Tapsoljuk meg egymást ~ ~ ~!!! Taps, taps, taps.

És a tegnapi díjátadóval végre befejeződött a 2019-es időbeosztásom. A Vagabonddal kapcsolatos sok jó hír közül, amire a legbüszkébb vagyok, hogy egy olyan projektet csináltam, amivel a rajongók a legelégedettebbek és ami majdnem általánosan kedvelt.^^

(Valójában... őszintén el kell ismernem, hogy egy olyan projektet készíteni, ami megfelel a rajongók (Airenek ❤) magas elvérásainak, nagyon nehéz. ㅋㅋㅋㅋㅋ)

Ezért vagyok még büszkébb és elégedett. Azt mondják a tengerentúli vélemények is jók, szóval ez csak hab a tortán és felemelő érzés. ㅎㅎㅎ Mindig hálás vagyok és a támogatásotok miatt még keményebben tudok dolgozni.

Boldog vagyok, mert tavaly mindenben velem voltatok: Master in the House, Little Forest, Busted! S2, Vagabond és a tengerentúli rajongói találkozók. És képes voltam mindent elviselni és megvalósítani 2019-ben, mert velem voltatok.

2020 egy új év, egy szám, amely elég futurisztikusnak tűnik és mintha egy science fiction regényből jött volna, ebben az évben is legyünk újra együtt és legyünk együtt boldogok ~ ~ ~ ~ ^^!!

Ha az Airenek velem vannak, azt hiszem, újra tudok futni. Nem minden lépésem lehet kielégítő, de minden tőlem telhetőt megteszek, hogy mellettetek legyek és olyan projektekkel vidítsalak fel titeket, amelyet a rajongók is örömmel fogadnak.

Őszintén kívánom, hogy az új év legyen tele inkább egészséggel, mint szerencsével és inkább folyamatos áldással, mint főnyereménnyel.

Airenek, mindannyiótokat szeretem


-----------------
Kép: leeseunggi.official

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése