2021-01-06

Felirat - Leeseunggi X Leeminhofilm, 1. rész

Amit tegnap Lee Seung Gi és Lee Min Ho közösen beharangoztak nekünk, a mai napon elérhetővé vált. Habár egy kicsit megvárakoztattak vele. Lee Seung Gi IG Story-ja alapján 17 KST-kor kellett volna kikerülnie a videónak a Youtube-ra, de akkor még nem volt megtalálható.  Még ha egy kicsit később, de végül csak láthattuk.


Nos, nekem olyan érzésem volt, mintha most lenne karácsony, egy igazán tartalmas videót láthattunk. Mindez csupán az első rész, előzetese a valódi projektnek. Ami miatt igazán élvezetes számomra, az a pár képkocka a Mouse forgatásáról. Végre találkozhattunk Jang Ba Reum karakterével. Elvileg a sorozatra sem kell már sokat várni.

De vissza a Leeminhofilm produkciójához. Nagyon tetszik, hogy egyből feliratozva kapjuk a videót, ez igazán kedves gesztus a nemzetközi rajongók irányába. Rajtam nem múlik, lefordítottam, hogy az is élvezhesse, aki kevésbé tud angolul.

Igazság szerint megpróbáltam egy általam eddig nem használt programmal készíteni a feliratot, ami lehetővé teszi, hogy ne a képernyő alján, hanem - ahogy az a videón is látható az angol és koreai feliratnál - bárhol a képernyőn megjelenhessen a szöveg, de még nem ismerem eléggé a programot. Ha majd kitanulmányoztam, talán a jövőben én is tudom majd használni. Csak azért említem ezt meg, mert a karakterkódolás így egy kicsit félrement, ezért a hosszú ékezetek hullámoznak vagy kalaposak. Nézzétek el ezt most nekem!

A videót méreténél fogva is a felhőbe tettem fel, ott megnézhetitek, vagy le is tölthetitek.

Várjuk a folytatást, ami nem tudom, mikor jön, de Seung Gi biztosan értesít minket róla.

----------------------------

Videó és angol felirat: YT - Leeminhofilm
Kép: leeseunggi.official

4 megjegyzés:

  1. Kati, ez így teljesen rendben van, érthető és követhető! Nagyon ügyes és gyors vagy. Én nem vagyok LMH rajongó, de,ha tényleg összehoznak egy jó videót LSG-vel, akkor egy lépéssel közelebb lesz,hogy megkedveljem.
    LSG rendőrként is nagyon aranyos fazon. Várom az új sorozatot. Egyébként mi volt a Pacsinko kifejezés a szövegben. Csak nem a hasonló című regényt forgatják. De igen, rákerestem. Az Apple TV lefoglatja Min Jin Lee azonos című regényét. Hogy az Apple TV elérhető-e egy ilyen közönséges halandónak, azt még nem tudom. A regény tetszett, hogy a film-nek és LMH-nak adok-e esélyt, az még az Apple TV -től is függ.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a visszajelzést. Ezzel most kivételesen gyorsan megvoltam...
      Igen, a Pacsinkó c. regényt megfilmesítik. Én is ebből a videóból tudtam meg, örülök is neki, nagyon kíváncsi leszek a filmre, mert a könyv is tetszett. Ajánlom mindenkinek!
      Valahol biztosan elérhető lesz, számunkra alig akad lehetetlen. ;)

      Törlés