2021-01-11

GDA - A legjobb ballada: The Ordinary Man

Szombaton rendezték meg a 35. Golden Disc Awards (GDA) díjátadó első napját, amelyen a digitális albumok legjobbjait díjazták. Az eseményt már évek óta figyelemmel kísérjük, ugyanis Lee Seung Gi már 4. éve tölti be a műsorvezető posztját. A tavalyi évhez hasonlóan idén is Park So Dam volt a műsorvezető társa.

 

Azon túl, hogy Lee Seung Gi volt az esemény házigazdája, a hírek arról is szóltak, hogy ő is fel fog lépni. Így még nagyobb kíváncsisággal szerettem volna nézni a közvetítést, de sajnos annyira akadozott, hogy élvezhetetlen volt. Így csak később értesültem arról, hogy Lee Seung Gi a díjazottak névsorát is erősítette, ugyanis a The Ordinary Man vihette haza a legjobb balladának járó elismerést. Engem váratlanul ért, pedig valóban számíthattam volna rá egy zenei díjátadón.

 
A színpadi köszönőbeszéd mellett a díjazottakat a backstage-ben is meginterjúvolták, az angol fordításnak köszönhetően ennek a szövegét el tudtam hozni.


MC: A 35. GDA backstage interjúján találkozhatunk a Golden Disc emberével. LSG, üdvözöllek. Jó napot.
LSG: Örvendek.
MC: Együtt vagyunk a GD emberével, LSG-vel. Mostanra már 4 éve csinálod folyamatosan.
LSG: Ah, köszönöm. A GD embere becenév jó.
MC: Kérlek, nézz a kamerába középen és köszöntsd az Aireneket és mindenkit.
LSG: Airenek, igazán nagyon régen volt, hogy énekesként díjat kaptam a GDA-n. Köszönöm. Ez miattatok van.
MC: Régen volt, hogy díjat kaptál a GDA-n, idegesnek tűntél.
LSG: Amikor díjat kapok, mindig izgatott vagyok és jól érzem magam, de ma valahogy ideges voltam. Régen volt, hogy visszatértem énekesként és régen volt, hogy díjat kaptam a GDA-n. Majdnem...
MC: 10 éve volt.
LSG: Igen, 10 év telt el azóta. Ezért vagyok nagyon boldog és különösen érzelgős.
MC: LSG szemei tele vannak izgatottsággal. Ahogy így megtartottad a helyed a zeneiparban, úgy hiszem, LSG szemei most izgatottsággal vannak tele.
LSG: Az énekesekre nagy hatással van GDA díjat kapni.
MC: Úgy van. Mivel műsorvezető vagy, te is tudod, ugye?
LSG: Igen.
MC: A színpadon a díjat megkapva már megosztottad a gondolataid. Valójában nem hiszem, hogy mindent elmondtál, amit akartál. Van még valamit, amit szeretnél mondani, igaz?
LSG: Először is az album készítése során minden egyes dalt más zeneszerzőtől kaptam. Az elfoglaltságuk közepette félretettek más projekteket és nagyon sokat segítettek nekem. Ráadásul nem fogadták el a pénzt a dalokért, a dalokat ajándékba kaptam. Még egyszer szeretném minden zeneszerzővel tudatni, akik részt vettek az albumom elkészítésében, hogy mennyire hálás vagyok.
MC: Valójában van egy cikk Yoon XX Jong Shinről, amely szerint LSG miatt meleg decemberünk volt.
LSG: Yoon XX Jong Shin nem 5 szó?
MC: Ez Yoon X X Jong Shin volt. Volt egy cikk erről.
[Nem tudom, mi akar lenni az XX, de nem hiszem, hogy sok jelentősége van.]
LSG: YJS esetében bárhogy is nézzük, erővel visszahívták. Miközben a Foreigner Projectet és más tevékenységeket végzett, feltétel nélkül olyan volt, hogy még idén meg kell jelennie [a dalnak], így habár elfoglalt volt, nagyon hálás vagyok, amiért segített nekem.
MC: Végül is az egymás iránti bizalom az oka. Zeneszerzőként megbízott LSG-ben és LSG is bízott YJS-ben. Nem emiatt valósult meg?
LSG: Köszönöm a kedves szavakat.
MC: 2020 egy kissé fájdalmas volt, de ez már a múlt, 2021-ben vagyunk. Idén láthatjuk énekes LSG-t is vagy LSG-t az adásokban láthatjuk ragyogni? Kíváncsi vagyok a terveidre.
LSG: Először is idén nagyon elfoglalt vagyok. Elsőként most van a Sing Again.
MC: Igen, az a címe.
LSG: Igen, köszönöm. A Sing Again februárig tart, a döntőhöz közeledik és úgy hiszem, ezzel befejeződik. Jó volt a forgatás és szórakoztató volt. Ezért biztosan szeretném, ha megnéznék a végéig. Van még a MITH és februárban a Mouse dráma által...
MC: Ah, újra színészként láthatunk.
LSG: Most forgatjuk. Úgy hiszem, sok oldalamat láthatják.
MC: Úgy tűnik, LSG Hong Gil Dong oldala megjelenik. Énekesként, műsorvezetőként és színészként teljesít. Így minden Airen 2021-ben is találkozhat vele a TV-n keresztül. Ha javul a helyzet, tervbe van véve egy koncert?
LSG: Még semmi sincs elhatározva. De mindennél jobban először is a helyzetnek kell sokkal jobbnak lennie. Akkor összegyűlhetünk és remélem, csinálhatok majd valamit.
MC: A mai műsorban nincs közönség. Remélem, valamivel jobb lesz.
LSG: Igen. Jó lenne, ha gyorsan véget érne. Most nagyon csalódást keltő. Ahogy a közönség a színpadot figyeli, az öröm az élő közvetítés során. Ez nem olyan energia, ami gyakorlásra előjön. Nagyon rossz, hogy ez most nincs.
MC: Műsorvezetőként sokszor voltál már a GDA színpadán. Nem azt mondtad, hogy régen volt, hogy énekesként jelentél meg? Régen volt, hogy a GDA-n adtál elő. Biztos vagyok benne, a rajongók sajnálják, hogy nem lehetnek itt. Mivel ilyen népszerűséggel tértél vissza, valóságosabbnak tűnik, amikor díjat kapsz.
LSG: Emiatt nagyon elkeserítő, ugyanakkor kevésbé vagyok ideges.
MC: Igazán? Amikor énekelsz, ideges vagy?
LSG: Amikor a közönség előttem van, mindig izgatott és egyszerre ideges vagyok. Végül is rég voltam itt énekesként.
MC: Ha az elméd nyugodt, remek énekesi előadások vannak és mivel csak az online megtekintés engedélyezett, sok néző képes nézni az ilyen megjelenéseket 2021-ben. Szerintem sok rajongó szeretné LSG-t így látni.
LSG: Köszönöm.
MC: Végezetül, bár szomorú dolog, de el kell engednünk. A rajongóknak a támogatásukért, a zene, színészet és műsorvezetés iránti szeretetükért, minden rajongónak mondj újévi jókívánságokat.
LSG: A díj nagyon nehéz. Olyan érzés, mintha leszakadna a karom.
MC: Minden jelentős előadó ezt mondaná. A díj nehéz.
LSG: Növekszik? Igazi arany? Nem az, ugye?
MC: Ha kíváncsi vagy, miért nem méred le?
LSG: A tavalyi évhez hasonlítva a díj biztosan nagyobb lett. A rajongóimnak, akik nagyon támogattak, még egyszer szeretném megköszönni. Valójában ha egy énekesnek nincs közönsége és senki sem hallgatja, a létezésének értelme elhalványul. Mivel mindenki itt van, képes vagyok erőfeszítést tenni, hogy így énekeljek hosszú idő után is, köszönöm. Ezután keményebben fogok dolgozni, hogy jó zenével és jó hanggal köszönthessek mindenkit. Boldog új évet!
MC: Interjút készítettem a vörös szőnyegen LSG-vel és arra voltam kíváncsi, mikor láthatom LSG-t énekesként. Nem hiszem, hogy tavaly volt.
LSG: Igazán?
MC: Öröm látni idén énekesként. Ezután nagyon várom énekes LSG-t és előadó LSG-t És továbbra is támogatni foglak.
LSG: Köszönöm.
MC: Vigyázz az egészségedre! Boldog új évet!
LSG: Boldog új évet!
MC: Gratulálok a díjhoz.
LSG: Köszönöm
MC: Köszönöm. GD embere, fighting!



Hallgassátok meg a díjnyertes dal élő előadását is!

 
 
Valamint szeretném felhívni a figyelmet a nyitányra is, amely során a Jipsabuban is látott zongorazseni, Park Ji Chan adott elő egy K-pop medley-t, a dalok között hallható a The Ordinary Man is.
 

Illetve két rövid videó, amikor Lee Seung Gi műsorvezetőként is énekel:

Lenyűgöző, hogy Lee Seung Gi a szórakoztatóipar minden területén ennyire kiemelkedő, egy percre sem hagyja unatkozni az Aireneket. Bámulatos és irigylésre méltó a munkabírása. A legkevesebb, amit tehetünk, hogy folyamatosan támogatjuk őt, bármit is csinál.

-------------------
Képek: leeseunggi.official
Angol fordítás: leeseunggi.canada

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése