2021-01-19

Little Forest magyar felirata, 14-16. rész

A Little Forest c. variety-t 2019 nyarán láthattuk az SBS csatornán. Nagyon érdekesnek és aranyosnak tartottam a műsor mind a 16 részét, amely nézése közben sokszor éreztem úgy, hogy ezt minél többeknek látnia kellene. Persze úgy az igazi, ha értjük is, miről van benne szó. Épp ezért nagyon örültem neki, amikor kicsivel a vetítés befejezése után - lényegében véletlenül - megtudtam, hogy készül a műsor felirata Melinda jóvoltából. Még nagyobb örömet jelentett, hogy engedélyt adott arra, hogy a feliratait itt, a blogon is közkinccsé tegyem, hogy bárki elérhesse, akit érdekelt.
 

 

Az első 10 rész gyors egymásutánban került fel az oldalra, amit kisebb-nagyobb szünetekkel követett a következő 3 rész. Olyan helyzet adódott ugyanis, ami nem tette lehetővé Melinda számára, hogy ugyanolyan intenzitással folytassa a fordítást, mint korábban.

A variety fordításának folytatására én eddig is türelemmel vártam. Tudom, tudom, könnyen beszél az, aki már látta az egészet angolul... De sokaknak az idegen nyelv ismeretének hiánya jelenti a legnagyobb gondot az ilyen jellegű műsorok nézésében.

Tegnap viszont felgyorsultak az események. A blog rendszeres és hűséges olvasója, Gabóci üzenetet írt nekem, hogy el tudná küldeni a 14-16. részek magyar feliratát, mivel neki megvan. Természetesen előzetesen ő is egyeztetett Melindával, hiszen ez mégiscsak az ő projektje és én is megbeszéltem vele, megengedi, hogy a hiányzó részeket más fordításával tegyem közzé a blogon.

Sajnálom, hogy nem Melinda fejezhette be a Little Forest magyar feliratát, ugyanakkor hatalmas köszönet a 1-13. részekért és azért, hogy átengedte az utolsó részeket másnak. Ugyancsak köszönet illeti Gabócit, aki a 14-16. részek fordítását készítette el.

Így vált teljessé ez a nagyon aranyos variety.

A magyar feliratokat az alábbi linkeken találjátok:

14. rész
15. rész
16. rész

Továbbá az összes, 1-16. részek feliratát .ssa formátumban is feltettem a Drive-ra egy tömörített mappába, hogy akit zavarnak a képernyőfeliratok, a sötét háttérnek köszönhetően ezeket részben kitakarhassa.

Összes felirat itt(srt) vagy itt(ssa)

Mint ahogy azt minden Little Forest magyar felirata c. bejegyzésemben igyekeztem hangsúlyozni, ez a fordítás nem az én munkám, én csupán helyet adtam a magyar felirat közzétételének. Minden köszönet Melindának és - a befejezést illetően - Gabócinak jár! Köszönjük!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése