2021-07-15

Felirat - Famous Princesses, 21. rész

Meghoztam a sorozat folytatását, amelyben többek között egy házassági megbeszélés résztvevői is lehetünk. Vajon Taeja és Ttengchill összeházasodhatnak valaha?
 

Mint már korábban is írtam, az angol felirat olykor hiányos vagy nem elég pontos, így egyes részletek fordítása külön utánajárást igényel. Ebben a részben is voltak olyan sorok, amelyekkel eléggé megszenvedtem, de remélhetőleg nem lőttem bakot.

Szokás szerint a videó és a felirat is elérhető a Megán keresztül - remélem, ezúttal nem rontottam el a link másolását - illetve a feliratot még sok más oldalon is megtaláljátok. (A videó elejéről hiányzik a már megszokott korhatáros figyelmeztetés, ez ebben a formában érhető el az Avistazon, a videót mindig változtatás nélkül osztom meg.)

21. rész - videó

21. rész - magyar felirat ld. itt

Érdekességként pedig szeretném megmutatni a sorozat openingjét is.

 Jó szórakozást a mostani részhez, a gyűjtögetőknek pedig jó gyűjtögetést!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése