2017-01-14

Hírek röviden egy csokorban - 01.14.

Nagy nap volt a tegnapi, és mi, magyar rajongók is tettünk ezért, az internetet elárasztották a jókívánságok képek, videók, üzenetek formájában. Ezek mellett néhány hírre is bukkantam az elmúlt pár napban, most ezeket rendezem egy csokorba.

* Legyünk gyorsan túl a "rossz" híren, a már oly régóta várt GoongHap mozira tovább kell várnunk.


A napokban nyilvánosságra került információk alapján Lee Seung Gi nélkül nem megy a film reklámozása, nélküle el sem tudják képzelni a bemutatót, ezért a filmet addig félrerakják, amíg Lee Seung Gi le nem szerel 10.31-én. Ezt tekinthetjük hivatalosnak, még az MBC News is beszámolt róla.
Már előre látom, Seung Gi alig veti le a katonai egyenruhát, de máris visszatér a dolgos hétköznapokba, lényegében ugyanott folytatja, ahol félbehagyta. Emlékeztek, a bevonulása előtti napokban is milyen aktív volt? Reklámfilm forgatás, dalfelvétel, néhány filmkocka a New Journey to the West 2 évadja számára...


* Lee Seung Gi hivatalos honlapján képeket láthattok az átadott könyvtárról és Lee Seung Giről. A honlap szerkesztői kérik, hogy a képeket senki se töltse fel máshova.
Amint látjátok még táblát is állítottak annak emlékére, hogy ezt a könyvtárat a rajongók ajándékaiból hozták össze, felsorolták a rajongói csoportokat, aki részt vettek ebben, köztük például az Airenek, World Airenek, kínai, japán, szingapúri, hongkongi, thai rajongók.
Azon gondolkozom, nincs szükség ott egy könyvtárosra? Én itt vagyok. :)

* Szülinapozzunk még egy kicsit! Kíváncsiak vagytok, mi mindennel lepték meg a rajongók kedvencünket? Ők úgy gondolták, mást is érdekelhet, ezért szokásukhoz híven idén is töltöttek fel képeket az ajándékokról, köztük rengeteg képeslap, üdvözlőkártya, férfi kozmetikumok, vörös ginzeng kivonat, október 31-ig elegendő édesség és nassolnivaló. Ebből biztos jut másnak is.

* A LSGKWA oldalán szépen gyűltek a jókívánságok,  a számláló 310 kommentnél állt meg, és ebben vannak magyaroktól származó üzenetek is. Én hármat láttam a sajátommal együtt, de ha más is írt neki, csak én nem vettem észre, majd hozzáadjuk a számot.

* Lépjük vissza az időben. Január 12-én tartották meg az SWC katonák számára rendezett újévi koncertet. Nem kell találgatni, természetesen Lee Seung Gi is ott volt, műsort is vezetett és énekelt is a programfüzet alapján a Because you are my woman-t és a Let's go for a journey-t. A fellépők között voltak, akik a komolyzenét képviselték, de a K-pop is ugyanúgy megfért mellette. A fellépők névsorát és a programot itt és itt tekinthetitek meg, igaz koreaiul van írva, de legalább egy nevet biztos felismertek. :)
Egy ilyen jellegű eseményről a média sem maradhat távol, legnagyobb örömünkre néhány kép erejéig mi is ellátogathatunk a koncertre

* Egy felméréseket végző cég munkatársai arra keresték a választ, hogy az idén leszerelő hírességek közül kit várnak vissza a legjobban az emberek. 2000 fő véleményét kérték ki, és Lee Seung Gi toronymagasan nyert, a szavazatok 49,1%-át gyűjtötte be. Ez majdnem a megkérdezettek fele, talán nem meglepő, hogy a nők valamivel magasabb arányban várják őt vissza. További érdekesség, hogy korcsoportonként is vizsgálták az eredményeket, ahogy növekedett a korcsoport (20-as, 30-as, 40-es, 50-es években járók), úgy növekedtek az arányok is. Ami engem kissé meglepett, hogy a második helyen végzett személy "csupán" a szavazatok 9,5%-át kapta. Végülis Lee Seung Givel kellett "versenyeznie"...

* Végezetül egy üzenet, amelyet az Officil Fan Cafe Airen kapott:


"2017... A kakas éve... Az év, amikor újra találkozunk... Boldogabb, egészségesebb vagyok, és még jobban szeretlek titeket... Találkozzunk újra, amikor jobban nézek ki."

----------------------
Források: twitter.com, leeseunggi.com, tryp96.wordpress.com
Kép: twitter.com
Angol fordítás: elisem1902

6 megjegyzés:

  1. Kati, köszönöm a friss híreket!
    Jó érzés így együtt ünnepelni Lee Seung Gi-t veletek és a nagyvilágban élő rajongókkal!


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon örülök, hogy páran összefogtunk, lassan igazi rajongói közösséggé kovácsolódunk.

      Törlés
  2. Köszönöm Kati,nagyon jól összeszedted.Mennyi mindent kapott,hihetetlen,hogy az arienek mennyire összefognak.Tényleg bőven jut a katonatársaknak is belőle,biztosan szét is ossza közöttük.Ennyi édesség,ha mind megenné Seunggi Gombóc Artur lenne októberig belőle.HAHAHA!Viszont a csomagolásokat és az ajándékokat látva a képeken egy kis ötletbörze nekünk is.Már többször láttam képeken,hogy szervezetten egy egy forgatásra is mennek az arienek és vendégül látják a stábot,hatalmas sátrakban,gyönyörűen megterítve pl.a Marital Harmony forgatásán is.Jó volt nézni ezeket a képeket.Mindenre odafigyelnek,a színekre stb.egy pici szalag is az arienek színe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig igyekszem figyelni a híreket, de ilyen pár mondatos hírekre feleslegesnek gondolom külön-külön bejegyzést írni, nekem is kényelmesebb egyben hozni több újdonságot.
      Az Airenek fantasztikusak, mindent tudnak, és mindenhol ott vannak, ahol LSG is. Legyen akár filmforgatás, vagy műsorban való szereplés, nemcsak neki, hanem a stábtagoknak is készülnek némi étellel. Kölcsönös tisztelet és szeretet, ami LSG és a rajongói között van. Mi messze vagyunk, de legalább gondolatainkkal folyton támogatjuk őt.

      Törlés
  3. Kati! Köszönöm a hírcsokrot. Gondoltam, hogy a Goong Hapot csak LSG leszerelése után fogják bemutatni, nélküle nem is lehetne. Túl nagy volt a csend a film körül.
    Nagyon jó volt látni a képeket a könyvtárról és az újévi koncertről. A "Dont worry dear" c. dalt naagyon szeretem.

    Ha visszagondolok a szülinapi lelkes készülődésre, észre sem vettem, hogy már bennem bujkált a szomat reggelre kitörő influenza. Feladat teljesítve, most már ráérek gyógyulni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gabóci! Jobbulást, pihenj sokat és gyógyulj meg hamar!
      A GoongHap-ot szépen tologatták, előbb volt 2016. szeptember, majd 2017. január vége, ha jól rémlik, de ha nem jött volna hivatalos hír, én legkésőbb tavaszig reménykedtem volna. Így csak türelmesen várhatunk tovább, és ha arra gondolok, ez a felirat elkészülését mennyiben befolyásolja...
      A Don't worry, dear-t én is nagyon szeretem, szinte minden nap meghallgatom, annyira szépen énekli.

      Törlés