2018-10-18

Szavazz Lee Seung Gire! 2. forduló

Október 12-én lezárult az AAA (Asia Artist Awards) előszavazása, a tulajdonképpeni 1. forduló. Ha valaki nem hallott volna róla, örömmel tudatom, hogy az Airenek összefogásának köszönhetően Lee Seung Gi a második helyen végzett 400.935 szavazattal.
És már itt is van a 2. forduló. Ehhez mellékelek egy lépésről lépésre használati útmutatót.

A mostani szavazás október 17-től október 31-ig éjfélig tart (koreai idő szerint). Míg korábban a honlapon keresztül lehetett a szavazatokat leadni, most ehhez egy applikációt kell használni. Tehát számítógépről nem lehet szavazni, elő kell venni az okostelefonokat, táblagépeket.

Első lépésként a Starple nevű applikációt kell telepíteni a készülékre. Van elérhető változata Androidra és iOS-re is. Valamint ha úgy könnyebb, QR-kódos elérhetőség az AAA honlapjáról: 



Az applikáció letöltése után jöhet a regisztráció. A nagy rózsaszín Sing-in gomb alatt keressétek a Sing-up feliratot. (A pirossal bekarikázott.)


A következő oldalon adjatok meg egy tetszőleges, de nem túl hosszú felhasználónevet és az e-mail címetek. Ennél a két mezőnél láthatjátok az alábbi szöveget:check availability. Erre a szóra mindenféleképpen rá kell nyomni, azt ellenőrzi, hogy a megadott felhasználó foglalt-e már, illetve hogy az e-mail címmel már regisztráltak-e korábban.
Ha minden OK, jöhet a  jelszó és - mint sok más regisztrációs oldalnál - ennek megismétlése. A következő résznél válasszátok ki a nemetek (male=férfi, female=nő) és pipáljátok ki a használati feltételeket (terms of use) és az adatvédelmi irányelveket (privacy policy).






Ezután a megadott e-mail címetekre érkezik egy üzenet, a rózsaszín verify e-mail gombbal erősíthetitek meg az e-mail címetek valódiságát.

És már szavazhatsz is!
Az applikáció megnyitása után  az actor(=színész) kategóriát kell kiválasztani és Lee Seung Git kell keresni. Szerencsére nem kell sokat görgetni, jelenleg a 3. helyen áll. (Volt már 2. is!) A szavazatod a szívecskére nyomva adhatod le. Egy nap két szavazatod van. Nem elég? Mindenre van megoldás! Az egyik lényeges információ, hogy készülékenként két fiókból lehet regisztrálni, tehát akinek van még egy e-mail címe, most kihasználhatja. A másik mód a szavazási lehetőségek gyűjtése. Erre két lehetőség adott. A sarokban katt a menüre (három kis vízszintes vonalka) és válaszd az earn votes menüpontot. Itt ha a video charging-ra mentek, és megnézitek a videót, plusz egy szavazási lehetőséget szereztek. Egy nap ily módon plusz 10 szavazat gyűjthető. Még több szavazási lehetőség gyűjthető a játékok által. Nyomj a szívecskére, mintha szavazni szeretnél, ha már elhasználtad mindet, akkor felkínálja, hogy gyűjts még lehetőséget. Ehhez játszani lehet. Ezt még nem tudtam közelebbről megnézni, de le kell tölteni a kiszemelt játékot és ha sikerül teljesíteni, talán annyi szavazati lehetőséget kapsz, amennnyi szívecske van a játék mellett. Vagyis én erre a következtetésre jutottam a kép alapján. Biztos nem egyszerű a játék, ha egyik-másik ilyen sokat ér. De a napi 2+10 szavazat is jól hangzik, nem?



A leírás elkészítésében seunggiyaah Twitteren közzétett útmutatására támaszkodtam.


Megjegyzés, hogy az applikáció néha furcsán működik. A regisztrációval sokaknak meggyűlt a baja, lassan ment a megerősítés, valamint a túlterheltség(?) miatt előfordulhatnak hibák. Nekem jelenleg nem enged sem videót nézni, sem mást csinálni, mert szerinte hibás a telefonom időbeállítása. De az applikáció letöltésekor és a szavazatok leadásakor még nem volt ebből gond...
-----------------------
Képek: seunggiyaah, saját

3 megjegyzés:

  1. Köszi Kati! Ma már 12 szavazatot tudtam leadni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az jó, én csak kettőig jutottam. A hiba miatt nem tudtam videókat nézni és több lehetőséget gyűjteni...

      Törlés
  2. Tegnap én is csak kettő szavazatot tudtam leadni, mert nekem is a hibás időbeállítást írta ki, de ma már sikerült tizenkettőt szavaznom.

    VálaszTörlés