2018-10-14

[Fordítás] - L'Official Hommes Korea YK Edition interjú

Október 1-én jelent meg a L'Official Hommes Korea YK Edition c. magazin legújabb száma a címlapján Lee Seung Givel. A magazinban a sok-sok kép mellett egy interjút is közöltek, amit egy rajongó lefordított angolra azzal a céllal, hogy minél több emberhez eljuthassanak LSG gondolatai. Én folytatom ezt a jócselekedetet, magyarul juttatom el hozzátok az interjú tartalmát. Remélhetőleg a beszélgetés sorrendjét jól sikerült eltalálnom, ugyanis a Twitterről gyűjtögettem össze a fordítás részleteit, és ott nem volt jelölve a pontos sorrend.
Olvassátok a legfrissebbek és gyönyörködjetek (újra) a képekben!









K: Régen nem találkoztunk. Sokkal egészségesebb és szexibb lettél.
LSG: (nevet) Mert ősz van és nagyon szeretem ezt az időt. A napfény kívül-belül egészségesebbé tesz. Nemrégiben hasonló stílusú ruhákat hordtam egy utánfutó tetején forgatva, még mindig emlékszem arra az érzésre.

K: A személyiséged nagyon vidám, mint az őszi napfény.
LSG: Alapjában véve ilyen vagyok, de néha én is fáradtnak érzem magam az esős napokon.
K: Beszélgessünk a mostani drámádról, a Vagabondról, amelynek producere a hollywoodi Sony Pictures és Amerikában, Koreában és Japánban lesz sugározva.
LSG: Ez egy 100%-ig előre felvett dráma, így előre várhatod a tartalmat és a jeleneteket, amelyek tele vannak becsületességgel. A karakterem egy valóságos ember, nagyon egyenes. Feladta az álmát, hogy kaszkadőr legyen, teherautóvezetőre változtatta a munkáját, hogy felnevelje az unokaöccsét. De egy repülőgépszerencsétlenségben meghal az unokaöccse, majd rájön, hogy nem baleset volt, hanem egy terroristatámadás, ezért úgy dönt, hogy bosszút áll.
K: Iskolaéveid alatt egy gondoskodó barát voltál és az iskolai diákönkormányzat elnöke, a szomszédságod nagyon nagyra becsült, a 1N2D írója egyszer azt mondta, nincs olyan tökéletes fiatal, mint LSG. Milyen érzés hírességnek lenni antirajongók nélkül?
LSG: Haha, nincs bennem semmi különös. Valójában úgy hiszem, mindenki normális emberként kezel, én csak minden tőlem telhetőt megteszek, hogy mindenki kényelmesen érezze magát és igyekszem nem figyelmen kívül hagyni másokat, de ha valami kényelmetlenség történne, nem hanyagolnám el, habár az érzelmi megközelítés helyett sokkal inkább használnék közvetlen módszereket, hogy megoldjam. Ezért talán nem könnyen ösztönzök? Ez lehet a gyengeségem, a nem elég karizma? 

K: Népszerű voltál gyerekkorodtól fogva?
LSG: A lányok körében nem. Hahaha. De népszerű voltam a fiúk között, mert szerettem focizni és más sportokat űzni. Összegyűjtöttem a környékbeli gyerekeket és együtt játszottunk, mindenki boldog volt, én voltam a vezető. Viccelődtünk, megnevettettük vagy megtréfáltuk egymást. Szerintem ezek az akkori tapasztalatok segítettek annak kialakulásában, hogy ma ki vagyok.
K: Van valami szabályod a variety műsorok kiválasztására?
LSG: Először is, olyan műsornak kell lennie, amiről úgy tűnik, hogy jól tudom csinálni. Haha. Ha felkelti a kíváncsiságom, meghozom a döntést.

K: A Noonas Over Flowersben te voltál a csomaghordó. Hogy választottak ki?
LSG: Az egy nagyon érdekes tapasztalat volt. Akkoriban úgy gondoltam, egy átlagos fiatal vagyok a korosztályomból. Sokszor mentem kirándulni a családommal, de szerintem nem sikerült gondoskodnom róluk. Soo Jin hyung nagyon jól csinálta, én minden tőlem telhetőt megtettem, szerintem ez a legnagyobb tehetségem, hogy minden tőlem telhetőt megteszek.
K: „A legnagyobb tehetségem, hogy minden tőlem telhetőt megteszek.” Ez remekül hangzik. Bíráltad magad vagy érezted magad fáradtnak emiatt?
LSG: Habár lehet, hogy többször előfordult, de úgy gondolok rá, ez a végzet, az én végzetem, és hálát adok az Úrnak, hogy erőt adott nekem, hogy ne fáradjak el könnyedén és hogy képes legyek koncentrálni a legutolsó pillanatig.
K: Van olyan, amikor lehangoltnak érzed magad?
LSG: Nem hiszem. Hogy pontosabban kifejezzem magam, azt hiszem, nincs időm és energiám arra, hogy lehangolt legyek. Örülök, hogy jól teljesítettem a műsoraimban, boldog voltam, hogy jól sikerült, és nem volt időm arra, hogy más érzéseim legyenek. Nincs időm arra, hogy az elmúló tavasz miatt bánkódjak, vagy hogy szomorú legyek az ősz eljövetele miatt. Még a seregben is mindig a legjobbat próbáltam nyújtani és mindig feltöltődtem energiával. (mosolyog)

K: Van egy olyan mondás, hogy a horoszkópod még a háborút is távol tartja. Egyet értesz ezzel?
LSG: Hahaha. A horoszkópom nem bír távoltartó erővel, de van egy kis szerencsém. Szerintem 17-29 évesen voltam a legszerencsésebb, debütáltam a Because you’re my woman dallal és a 1N2D is egy népszerű műsor volt. De szerintem a legnagyobb szerencse, hogy kedves emberekkel találkoztam akkoriban és velük dolgoztam együtt, mint a tanárom, Lee Sun Hee, a menedzserem, Daepyo. Ezért folytathattam a karrierem mostanáig. A hírességeknek nagyon különleges a karrierjük, habár olyan munkának tűnik, amely sok tehetséget kíván meg, de szükséged van nagyon jó partnerekre, akik segítenek, ha ők nincsenek, a szerencse eltűnik. Szükségem van arra, hogy ezek az emberek mellettem legyenek, és emlékeztessenek arra, hogy a helyes úton haladjak és hogyan használjam a tehetségem, hogy egyenesen beszéljenek velem. Hálás vagyok nekik, miattuk folytathattam a munkám ilyen sokáig.

K: Számomra a debütálásod óta olyan vagy, mint egy keverőtál, ami összekeveri a különböző elemeket és a legjobbat hozza ki belőlük.
LSG: Szerintem ez a temperamentumom, nem vagyok egy nagyon különleges személy, de túlélek különböző helyzetekben és együtt tudok működni különböző emberekkel. 

K: Mit jelent a 1N2D számodra?
LSG: Erős bennem a kíváncsiság és szívesen megyek el különböző emberekkel, de az 1N2D bátorított arra, hogy variety-ket csináljak. 2007-ben végeztem Kang Hodong variety iskolájában, minden készségem ott tanultam, és jó energiát fejlesztettem ki. Megtanultam, hogyan koncentráljak és őrizzem meg az energiámat, amíg a kamera le nem áll. Megtanultam, hogyan legyek őszinte, hogyan kiáltsam „1N2D” a műsor elején és „kérem, jöjjenek el” a műsor végén, hogy ugyanazzal a hangszínnel mondjam, hogy pozitív maradjak. A mondat, ami ezt leírja: megtanultam, hogyan égjen úgy az energiám, mint a tűzijáték, amely sosem alszik ki.

K: A tanárod, Lee Sun Hee mesterként megjelent a Master in the House-ban és olyan jól énekeltél a műsorban. Hogy érezted magad?
LSG: Remekül éreztem magam, ugyanakkor nagyon fáradtan is. Lee Sun Hee sunbaenim nem szokott variety műsorokban részt venni, oka sincs rá, hogy megmutassa a házát, hogy variety-ben szerepeljen. Ezt mind azért tette, hogy bátorítson engem. Ezért nagyon jól akartam szerepelni előtte. Habár a hangom egy kissé fáradtnak hangzik a hosszú forgatás miatt, de a testem nem pihenhetett. Van egy mondás: fájdalom nélkül nincs nyereség. Örülök, hogy az elégedettség, amit a variety műsorok készítése által nyerek, elfedheti azt, amit vesztek. Amikor variety-t csinálok, sok üzenetet adhatok át másoknak, amikor drámát csinálok, élvezhetem egy más karakter életét, de még mindig nem tudok lemondani róla, hogy énekes vagyok, hogy elnyerjem a nyilvánosság dicséretét és nagyrabecsülését.

K: Milyen érzés a Produce48 műsorvezetőjének lenni?
LSG: Hogy őszinte legyek, sosem álmodtam róla, hogy énekes legyek. Csak szeretek énekelni és jó szerencsével kiválasztottak, hogy legyek énekes. Különbözöm a résztvevőktől, ők tényleg arról álmodnak és remélik, hogy énekesek lesznek. Ha egy élő műsort vezetek, talán néhány variety elemet is hozzáadhatok, de ez a műsor a lányoknak jött létre, amit tennem kell, hogy bemutassam a közönségnek a lányok karizmáját. Lehet, hogy minden szavam megváltoztatja a műsor hangulatát, és hatással lehet a szavazás eredményére. Ezért nagyon keményen kell dolgoznom, hogy közvetítsem az üzenetét.

K: Egyszer említetted a lányoknak a korona súlyát. Hogyan vetetted le, mióta debütáltál?
LSG: Mindig is nehéz volt, még most is az. Olyan nehéz, hogy nem tudnám egy kézzel levenni. Nem volt álmom, hogy énekes legyek, nincs gyakornoki tapasztalatom, véletlen lettem híresség. Őszintén a nyilvánosság dicsérete okozza nekem a stresszt, még azon is elgondolkodom, hogy megfelelek-e az elvárásaiknak.

K: Szóval hogy jutottál túl ezen?
LSG: Mert nem tudtam érdekesebbet találni, mint a munkám. (mosolyog) Énekelni szeretek a legjobban, habár néha nem adok jól elő és megszidnak, de semmi sem élvezetesebb, mint ez. A variety esetében, ha amit csinálok, nem vicces, addig folytatom a gyakorlást, amíg vicces lesz. A színészet esetében ha nem játszom jól, addig folytatom, amíg jól elő nem adom. Habár fárasztó, észben tartom, hogy újra próbáljam, és továbbra is keményen dolgozzak, ez az, amit tennem kell.

K: Nagyon olyan vagy, mint egy példakép.
LSG: Az országunkban a példakép már ódivatú… haha. De akik gyakorlatiasan teszik a kötelességeiket álmodozás nélkül, ők mind példaképek. Akik elérik, amit megérdemelnek, akik mindig minden pillanatban keményen dolgoznak, akik minden pillanatot élveznek az idő elvesztegetése nélkül, akik nem részegednek le, ha tudják, másnap forgatásuk lesz.

K: Ez igaz. Valójában egészen irigylem azokat a zseniket, akiknek nem kell keményen dolgozniuk, hogy megkapják, amit akarnak. A szórakoztatóiparban is vannak született tehetségek, hogy vélekedsz róluk?
LSG: Szerintem aki született tehetség, annak nincs lehetősége megmutatnia a közönség számára a fejlődést. Talán 3-5 évig jól csinálják, de csodálkozom azon, hogy ha van helye a fejlődésnek. Úgy gondolom, Isten megadja az esélyt azoknak, akik keményen dolgoznak.

K: Hogy képzeled el magad, amikor 50 éves leszel?
LSG: Szerintem akkorra már lesz családom, lesz három imádnivaló gyerekem és barátaim, akiknek ugyanaz a hobbijuk, mint nekem és sosem fáradok bele, hogy velük legyek. Szorgalmasan fogok úszni, cross-fittezni és jógázni, mint ahogy most keményen dolgozom a karrieremen. Úgy fogok visszatekinteni magamra, hogy mit csinálok most. (mosolyog) Őszintén jó vagyok a visszatekintésben, amikor tudom, hogy hibázok, egyből kijavítom, így napról napra jobb lehetek.

K: Van olyan álmod, amit szeretnél beteljesíteni?
LSG: Tudom, furcsán hangozhat, de nincs álmom. Még amikor gyerek voltam, sem voltak álmaim. A célom, hogy keményen dolgozzak, folytassam a munkát, ahogy most is. Tudom, ez egy szokatlan cél. 

K: Akit a legjobban tisztelsz?
LSG: Édesapám és édesanyám, valamint Daepyo, a menedzserem, aki mindig tele van energiával, és a tanárom, Lee Sun Hee, aki sok mindent feláldoz azért, hogy sikeres legyen a területén.

K: Van időd arra, hogy olyan dolgokat csinálj, amit általában nem?
LSG: Tervezned kell, hogy ezt csináld? (nevet) Mindig azt csinálom, amit akarok, (nevet) de ha arra gondolsz a nem szokványos dolgokkal, hogy olyasmi, mint elmenekülni a valóságtól, akkor talán ki kellene próbálnom, de még sosem tettem meg. Hahahaha.

K: Hogy értékeled LSG-t, a színészt?
LSG: A kedvenc színészem Leonardo DiCaprio, az arckifejezése lenyűgöző. Gary Oldmant is kedvelem, az akciójelenetei nagyszerűek. Szerintem a hangom és kinézetem illeszkedik ehhez, de néha nem értem oly mélységben a karaktert, ezért csak egyenesen játszom. Mostanában a Designated Survivor c. amerikai drámát nézem és némi inspirációt szerzek belőle.

K: Hogy értékeled a megjelenésed?
LSG: Színészként ha a szemem nagyobb lenne, akkor a tekintetem kifejeződése mélyebb lehetne, az nagyszerű lenne, de a mély tekintet nem illeszkedik a variety-hez. Haha. Nagy szám van, így amikor variety-t csinálok, nagy mosollyal nevethetek.

K: Hogy írnád le magadat?
LSG: Természetesen szenvedélyes, szorgalmas, szeretek első lenni és szeretek nyerni. Ez nem azt jelenti, hogy minden játékban nyernem kell, de néhány játékot nem veszíthetek el, mint a drámát, amit jelenleg forgatok.








--------------------
Angol fordítás: loveleeseunggi1387
Képek: dclsg, choiyongbin22

5 megjegyzés:

  1. Szia Kati!Köszönöm szépen a fordítást.Olyan jó volt megértve olvasni Seunggi érett gondolatait.Ezért is szeretem nagyon.Gyönyörűek a fotók,mint mindig.A továbbiakhoz jó munkát és kitartást kívánok a tanuláshoz is.

    VálaszTörlés
  2. Kati hálásan köszönöm, hogy elfoglaltságaid mellett, mindannyiunk örömére időt szakítottál arra, hogy megismerhessük ennek a nagyszerű embernek a gondolatait, és újra gyönyörködhessünk a fotókban is. Minden megnyilvánulásával megerősíti bennem az érzést, hogy nem véletlenül lett Ő az a személy akiért rajongok.
    Ha megengeded, szívesen megosztanám a fb. csoportunkban is, hogy minél többen olvashassák.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szívesen mindenkinek! Mindig fontosnak érzem az ilyen jellegű interjúkat, mert mindig egy kicsit jobban megismerhetjük Lee Seung Git, mindig megtudunk valami újat is róla, vele kapcsolatosan. Biztos olvashatunk még hasonlókat a jövőben is, rám számíthattok akkor is.
    Köszönöm, igyekszem helyt állni minden területen, legyen az a munkám, vagy a tanulmányaim. Szerencsére apránként jut idő másra is. ;)

    VálaszTörlés