2019-06-10

Felirat - Lee Seung Gi ASMR videója, 1. rész

2019.06.05-én ünnepeltük Lee Seung Gi debütálásának 15. évfordulóját. Ezt a különleges napot mind a világ Airenjei, mind Lee Seung Gi emlékezetessé próbálta tenni a másik fél számára. Rajongóként Lee Seung Gitől egy-egy ASMR* videót kaptunk ajándékba.
Az elsőt magyar idő szerint még 06.04-én láthattuk, amelyben Lee Seung Ginek "beszélgető" partnere is akadt Perro személyében. Milyen nagyot nőtt ez a kiskutya!


A videó a Hook Entertainment jóvoltából angol feliratot is kapott, amit sikeresen lefordítottam magyarra. Kíváncsiak vagytok, ugye?
A videót feltöltöttem a felhőbe, innen tudjátok lementeni magatoknak. Jó szórakozást hozzá!

A másik videó fordítása is folyamatban van, de még pontosítanom kell az időzítést. Nem tudom megjósolni, hogy ez pontosan mikor lesz meg, talán csak a hét második felére, ezért is osztom már most meg az első részt.


*ASMR: valószínűleg van, aki először találkozott ezzel a mozaikszóval, amely a Autonomous Sensory Meridian Response, azaz önálló érzéki-idegi reakció kifejezésből származik. Hogy mi is ez pontosan? Az én egyik kedvenc ismertető magyarázatom egy kissé humoros megközelítésben ad erről tájékoztatást.

------------------------
Videó: youtube
Angol felirat: Hook Entertainment

2 megjegyzés: