2023-02-19

Heti összefoglaló - 7. hét

Lee Seung Gi IG

Az angol verzió magyarul: 
"Kedves Airenek, az értékes rajongóim, akik jóban-rosszban drukkolnak nekem. Szeretném kifejezni felétek legmélyebb tiszteletem és szeretetem.
A feltétel nélküli szereteteteknek és támogatásotoknak köszönhetően juthattam el eddig. Minden tőlem telhetőt megteszek, hogy megvédjelek titeket és visszafizessem a szeretetet, amit felém mutattatok. Köszönöm, hogy mindig mellettem álltok, Airenek. Sosem felejtem el."


Peak Time
A héten indult az új műsor, melyet egy sajtótájékoztató előzött meg. 
Lee Seung Gi a kérdésekre válaszolva elárulta, hogy idén több időt szeretne fordítani a zenére, de más projektek is foglalkoztatják, amelyekről időben értesülni fogunk. Valamint a bejelentés óta ez volt az első nyilvános szereplése, így a riporterek ezt is szóba hozták. LSG megköszönte a gratulációkat, szóban is megerősítette, hogy a ceremóniára ápr. 7-én kerül sor. 


Az első két rész elérhető a Viki oldalán angol felirattal. https://www.viki.com/tv/39419c-peak-time#episodes


CG Korea
A magazin következő számában egy 10 oldalas, Lee Seung Givel készült képes interjú jelenik meg. Reméljük, legalább részleteket olvashatunk angolul is. Képes ízelítő: https://tryp96.wordpress.com/2023/02/16/2023-03-lee-seung-gi-gq-korea-magazine-sneak-peek/



Bro Marble
Új variety műsor a láthatáron! Egy hét fős csapat - köztük van Lee Seung Gi is - egy koreai társasjátékon, a Blue Marble-n alapuló (a Monopoly-hoz hasonlít) varietyben vesz majd részt. A forgatás Dubaiban lesz, a műsort majd a TVing streaming oldalon teszik közzé várhatóan az év első felében.

Egyéb
Lee Seung Gi feltehetően magánszemélyként egy kiránduláson vett részt, amikor betért egy gangwondoi kávázóba, ahol a személyeznek sikerült pár képet készíteniük és autogramot kérniük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése