2023-02-28

Részletek a GQ Korea márciusi számában megjelent interjúból

A címben nevezett magazin legújabb számában egy 10 oldalas képes interjú jelent meg. A képeket, vagy legalábbis annak egy részét az elmúlt napokban, hetekben már láttuk, most pedig a Soompi jóvoltából néhány részletet is megismerhetünk az interjú tartalmából.

Az interjúra február 7-én került sor, néhány órával azután, hogy Lee Seung Gi az Instagramján bejelentette, hogy elveszi szíve választottját, Lee Da Int. Így természetesen a kérdések egyike arra vonatkozott, hogy Lee Seung Gi hogy érzi magát a bejelentés után.

LSG: "Nyugodtnak érzem magam. Egy ideje már eldöntöttük, hogy egybekelünk. A pillanattól, amikor eldöntöttem, hogy vele leszek, hihetetlen kényelemben éreztem magam. Ő olyasvalaki, akit nagyon szeretek, aki keményen dolgozik mellettem. De nem is tudják, mennyire ideges voltam, amikor a levelet írtam..."


Egy másik kérdés arra vonatkozott, hogy hogyan változtatta meg a szerelem.

LSG: "Több bátorságot és magabiztosságot szereztem. A harci erőm más. Egyértelmű oka van, hogy miért nem kellene meghátrálnom és erősebb bennem a vágy, hogy ezt végig vigyem és ne adjam fel."

Mint tudjuk, a Hook botrány következményeként Lee Seung Ginek elkezdte a kártérítést megfizetni egykori ügynöksége, de az énekes minden egyes wont jótékony célra ajánl fel. Ezidáig kisebb-nagyobb összeggel támogatta a Szöuli Nemzeti Egyetem Gyermekkórházát, a Koreai Vöröskeresztet, a KAIST intézetét, a Koreai Orvosi Segítő Alapítványt. Ezekhez kapcsolódóan az alábbi történetet osztotta meg:

LSG: "Nem olyan régen külföldre utaztam turistaosztályon. Korábban, ha nem volt más hely, néha turistaosztályon utaztam. De most azt mondták: LSG 5 milliárd wont adományozott és turistaosztályon utazik, ez lenyűgöző. Megnyugvást jelentett, miután láttam az emberek támogatását, akik nem érdeklődnek irántam és azokét is, akik nem kedvelnek. Ez olyan sok erőt adott nekem, hogy könnyekre fakadtam. Mert úgy éreztem, nem egyedül vívok egy magányos harcot."

Arra vontakozóan, hogy minden egyes megadományzott helyet személyesen keresett fel, a következőket mondta:

LSG: "Azt akarom mondani, hogy minden adomány jó. De ezek az adományok egy kicsit másak. Az a pénz nagyon értékes volt a számomra. Annyira, hogy túl hagyományosnak tűnik vérrel és verítékkel szerzett pénznek nevezni. Mivel ez olyan pénz, amely tartalmazza fiatalságom minden stresszét, fájdalmát és kétségbeesését. Ezért akartam minél kevesebb veszteséggel elkölteni. Olyan helynek akartam adományozni, ahol a saját két szememmel láthatom, hogyan költik el a pénzt." 

Egy másik gondolat az interjúból: 

LSG: "Szerintem az embereket megtévesztik a 'csendben haladni' mondással. Mások csendesnek tűnnek, mert messziről figyeled őket, de határozottan nem csendben haladnak. Nagyon erőszakosnak kell lenned. Hiszem, hogy a 'csendben menni kifogások nélkül, miközben a legjobbat adod és a verítéked csepeg', ez mind megragadható a 'csendben haladni' kifejezésben."

Lee Seung Gi arról is beszélt, hogy most nagyon magabiztosnak érzi magát, hiszen:

LSG: "Van egy személy, az ügynökség és egy csapat, akiket meg kell védenem. Szerintem az a magabiztosság, hogy nem szégyellem magam a munka miatt, amit végzek."

Jól tudjuk, hogy Lee Seung Gi a szórakoztatóipar több területén is megállja a helyét, kiemelkedő teljesítményt nyújt színészként és variety szereplőként is, nem hiába kapott mindkét területen Nagydíjat. A variety-k kapcsán annyit mondott:

LSG: "Még ha a testem fáradt is, a szívemnek kényelmesek a variety műsorok."

És mi van a zenével?

LSG: "Mivel jövőre van a 20. évfordulóm, lassan beindul a gépezet. Sok élő fellépésre és ázsiai turnéra meygek majd. Egy show-szerű előadás! Nem tudom, hogy a szabadság, ami most van, változást hoz-e a zenémben is."

Az biztos, mi kíváncsian várjuk a következő projekteket, legyen az zene, sorozat, film vagy variety.

--------------------------

Angol ford.: Soompi
Képek: leeseunggi.official, Soompi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése