2024-02-14

Felirat - Famous Princesses, 67. rész

02.15. - a videó elérése módosítva

Jeleztem, hogy a folytatás(ok)ra egy picivel többet kell most várni, de a várakozásnak vége, itt a 67. rész magyar felirata!

Két információt kell közölnöm. Elsőként meg kell említenem, hogy a részben szerepel egy kitalált betegség neve. Sajnos magamtól nem tudtam egy frappáns, kicsit vicces kifejezést alkotni, úgyhogy segítséget kértem. Elsőként állandó lektoromhoz, mikazhoz fordultam ez ügyben, de kikértem az Ázsia Ékkövei oldalon a tapasztalt fordítók véleményét is. Ezúton is köszönöm, hogy Daama, kittyuuuh és SilentGirl Sub beszállt az ötletelésbe, de a számomra legtetszetősebb kifejezéseket Lai sorolta fel, pont olyan kreatív szót kerestem én is, mint amit ő javasolt. Ezért láthatjátok a nevét a felirat végén megemlítve.

A másik, amiről tájékoztatnom kell bennetek, hogy a Mega tárhelyem már majdnem megtelt, így más felhőszolgáltatás után kellett néznem. A feliratokat továbbra is a Megára teszem fel (azoknak még jut hely), de a videókat ezentúl a MediaFire oldalon keresztül tudjátok majd lementeni. Remélem, ez nem okoz majd nehézséget. Feltöltőként most használom először az oldalt, ha problémát tapasztaltok, kérem, jelezzétek és amint tudok, utánanézek. De reméljük, minden ugyanolyan gördülékenyen megy majd, mint eddig.
a videókat pedig a MediaFire oldalon szerettem volna megosztani, de jelezték, hogy nem lehet letölteni onnan a fájlt. Még keresem a hiba okát, valamit valószínűleg nem jól állítottam be, addig pedig Google Drive-on keresztül éritek el a videót. Remélem, ezzel már nem lesz probléma.

Tehát az elérhetőségek:

felirat (Mega)
videó (Mega)*

A következő részt ez alkalommal se ígérem korábbra, de amint elkészül, hozom. Csak legyetek türelemmel!


* A MediaFire oldallal való probálkozásaim kudarcba fulladtak, úgyhogy ezt egyelőre elvetettem, de akadt segítségem a fájlok megosztására, ezért a további részek is a már jól ismet és megszokott Mega tárhelyén keresztül érhetőek el.

6 megjegyzés:

  1. Kedves Kati! Az új tárhelyről nem tudtam letölteni a videót, mert igaz regisztráltam, de videót azután sem jelent meg. Valószínű, hogy nincs megosztva a hozzáférés úgy mint a Megán. Remélem sikerül megoldani a problémát, köszönettel Marcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Marcsi! Köszönöm, hogy jelezted. Mintha csak megéreztem volna, hogy lesz valami gubanc. Jelenleg nem tudok utánanézni, de munka után, késő délután megnézem, hogy mi lehet a gond.

      Törlés
  2. Kedves Kati! Köszönöm hogy javítottad most sikerült letölteni videót és köszönöm a munkádat, mivel sok szórakozást és élményt kapunk.
    szép estét, jó pihenést kívánok

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a visszajelzést. Megnyugtató, hogy ezzel a módszerrel sikerült javítani a hibát.
      Nagyon szívesen, örülök, ha tetszik a sorozat.

      Törlés
  3. Kedves Kati! Köszönöm a javítást nekem is sikerült a letöltés. Marcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon örülök. Szerencsére megvan a megoldás, hogy a jövőben ne forduljon elő hasonló eset, kaptam segítséget és némi tárhelyet, úgyhogy a fennmaradó részek is a Megán keresztül kerülnek megosztásra.

      Törlés